۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

وضعیت جسمی علیرضا بهشتی "اورژانسی" اعلام شد

وضعیت جسمی علیرضا بهشتی "اورژانسی" اعلام شد

دختر آیت الله شهید بهشتی ضمن تکذیب اخباری مبنی بر ملاقات حضوری با برادرش گفت: علی‌رغم درخواست ما از دادستان محترم تاکنون هیچ ملاقاتی با برادرم نداشته و بشدت نگران سلامت او هستیم.

محبوبه سادات بهشتی، خواهر دکتر سیدعلیرضا بهشتی در گفتگو با پارلمان نیوز اظهار داشت: سیدعلیرضا بهشتی تقریبا ۱۲ روز پیش دچار حمله قلبی شد که ما از دادستان تقاضای ملاقات کردیم، اما به این درخواست اصلا جواب ندادند.

وی با اشاره به تماس روز شنبه دکتر بهشتی با خانواده افزود: شنبه شب با تماس برادرم متوجه شدیم چند بار بعد از حمله قلبی در اوین دچار افت فشار شدند و به ایشان سرم وصل شده است.

دختر شهید آیت‌الله بهشتی تاکید کرد: طی تماس و صحبتی که با دکتر معالج ایشان در خارج از زندان داشتیم، گفتند که این افت فشار خطرناک است و احتمالا به دلیل مسمومیت دارویی به وجود آمده و حالت اورژانسی دارد.

وی با بیان اینکه پزشک معالج بهشتی تاکید کرده است که او هرچه زودتر باید تحت نظر پزشک متخصص در بیمارستانی مجهز قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: نظر پزشک ایشان را برای دادستان فرستاده‌ایم و درخواست کرده‌ایم که برادرم را تحت‌الحفظ به بیمارستانی مجهز با هزینه‌های شخصی منتقل کنند که متاسفانه هنوز پاسخی نگرفته‌ایم.



--
خشمت را سرکوب کن
*دهه فجر امسال سبز تر از هميشه*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر