۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

من فکر میکنم پس هستم






حتمن این جمله ی معروف رنه دکارت دانشمند شهیر فرانسوی رو شنیدید که گفت: من فکر میکنم پس هستم.
ما از شخصیتهای مختلف خواستیم که این جمله رو هر جوری که دوست دارن تغییر بدن و بازگو کنن! نتیجه این شد:

خامنه ای: تا ما هستیم شما فکر نکنید.

مصباح: من فکر نمیکنم پس هستم.

جنتی: من چه فکر بکنم چه نکنم، همیشه هستم.

دادستان انقلاب: تا دو دقیقه ی دیگه اصلن نیستی که بخوای فکر کنی.

احمدی نژاد: فکر؟! من که نیستم!

شکنجه گر وزارت اطلاعات: فکر میکنی؟! ... حالا هسته اش رو تف کن.

بسیجی: من به فکر نظام هستم پس میکنم!!

امّت همیشه در صحنه: فکر نکردن و انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

عبدالکریم سروش: من هست میکنم پس فکرم!

موسوی: اگه همه هستند تا من یک کم فکر کنم.

کروبی: من هستم. این که دیگه فکر کردن نداره!

خاتمی: اگه فکر کردین من هستم کور خوندین.

رفسنجانی: من هنوزدارم فکر میکنم که هستم یا نیستم!

رضا پهلوی: آیا فکر میکنید من هم هستم؟!

حزب کمونیست کارگری: من خیلی فکر میکنم ولی هیچوقت نیستم.
.
.
.
ملت ایران: هر جوری که دوست دارید فکر کنید. ما همه با هم هستیم.

--
سبز مي مانيم، تا هميشه


--
جنبش سبزمان را پاياني نيست
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر