۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

ادامه تهدید‏ها و جنگ قدرت: با زمین خوردن دولت احمدی‌نژاد خیلی چیزهای دیگر هم...

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com (شاهین) on 5/21/11

این روزها نبرد رسانه‌ای میان دو بازوی کودتا به شدت ادامه دارد. تیم رسانه‌ای حامیان خامنه‌ای مدتی است افشاگری‌های اقتصادی بر علیه جریان احمدی‌نژاد را کلید زده است. تیم رسانه‌ای احمدی‌نژاد نیز بیکار ننشسته و حامیان خامنه‌ای را تهدید به افشاگری اقتصادی نموده است. شاید روزهای آینده روزهای سرنوشت‌ساز این نبرد باشد. 
خبرنگاران سبز/سیاست:
در حالی که تیم حامیان خامنه‌ای به کمک رسانه‌های فراوانی که در اختیار دارند، هر روز دست به افشاگری جدیدی بر علیه اعضای تیم احمدی‌نژاد زده و گوشه‌های جدیدی از پرونده‌های فساد اخلاقی و اقتصادی آنان را «رو» می‌کنند، تیم احمدی نژاد نیز از سکوت خارج شده و طی چند روز گذشته تهدید‌های جدی‌ای بر علیه حامیان خامنه‌ای داشته است.

تیم احمدی‌نژاد که این روزها به مدد توقیف، فیلترینگ و دستگیری عوامل رسانه‌ای خویش، از محدودیت شدید رسانه‌ای رنج می‌برد، طی چند روز گذشته سیاست سکوت را کنار گذاشته و تهدید را جایگزین آن نموده است. در یکی از آخرین نمونه‌ها، سایت محرمانه آنلاین حامیان خامنه‌ای را که از آنان به عنوان «جریان نفاق» نام می‌برد تهدید کرد که «با زمین خوردن دولت احمدی‌نژاد خیلی چیزهای دیگر هم زمین خواهد خورد»(+)

تنها جند روز قبل بود که روزنامه ایران وابسته به دولت نیز در مطلبی حامیان خامنه‌ای را «جریان خطرناک انحرافی» خواند و آنان را تهدید کرد که « در صورت ورود به فاز نهايی خسارت و شکست بزرگ و سرنوشت‌سازی را برای خود رقم خواهند زد.»(+)

اما در کنار این تهدیدهای کلی، بازار تهدیدهای فرعی نیز داغ است. سایت تماشانیوز وابسته به اسفندیار رحیم‌مشایی، حمید رسایی را تهدید کرده که اگر از اتهام زنی‌ها دست برندارد، جزئیاتی از پرونده اقتصادی وی را منتشر خواهد کرد. این سایت همچنین ابراز امیدواری کرده است که آقای رسایی «باعث زحمت خودشان نشوند»(+)

به هر روی، می‌توان انتظار داشت تا با ادامه افشاگری حامیان خامنه‌ای این تهدیدهای حامیان دولت طی چند روز آینده شکل عملی‌تری به خود بگیرد./ش

 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر