۱۳۹۰ خرداد ۹, دوشنبه

جبهه مشارکت: نهادهای داخلی و بین المللی به نقض مکرر حقوق اولیه شهزوندان ایرانی اعتراض کنند

نهادهای داخلی و بین المللی به نقض مکرر حقوق اولیه شهزوندان ایرانی اعتراض کنند

بیانیه جبهه مشارکت ایران اسلامی

جرس: جبهه مشارکت ایران اسلامی از همه مجامع داخلی و بین المللی خواسته که به هر نحو ممکن اعتراض خود را به نقض مکرر حقوق اولیه شهروندان ایران و بخصوص زندانیان بی دفاع ابراز دارند و از هر وسیله ممکن برای پایان دادن به این وضعیت اسف بار در زندان ها استفاده نمایند.

به گزارش نوروز، جبهه مشارکت اسلامی با صدور بیانیه ای با درخواست از زندانیان سیاسی برای پایان دادن به اعتصاب غذای خود آورده است: اعتصاب غذای زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر موجی از نگرانی را در نزد خانواده ها و همه نخبگان کشور ایجاد کرده است ولی از سوی مسئولان قضایی مورد توجه قرار نگرفته و چون همیشه هیچ گوش شنوایی در اجابت خواسته های قانونی و حداقلی انها وجود ندارد.


متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:


این روزها خبرهای ناگواری از وضعیت سلامت و نقض حقوق اولیه و بدیهی زندانیان بی گتاه سیاسی در زندان رجایی شهر به گوش می رسد که متاسفانه در هیاهوی جنگ قدرت درون حاکمیت کم رنگ شده است،هرچند در این جنگ قدرت ،ناخواسته حقانیت جنبش سبز و همه ادعاهای این حرکت مردمی در بیان ابعاد کودتا بیش از بیش روشن می شود.

اعتصاب غذای زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر موجی از نگرانی را در نزد خانواده ها و همه نخبگان کشور ایجاد کرده است ولی از سوی مسئولان قضایی مورد توجه قرار نگرفته و چون همیشه هیچ گوش شنوایی در اجابت خواسته های قانونی و حداقلی انها وجود ندارد.

جبهه مشارکت ایران اسلامی ازاین انسانهای آزاد و والا که بیگناه در بند ظلم گرفتار شده اند مصرانه می خواهد که به اعتصاب غذای خود پایان دهند و در عین حال از همه حق جویان و ظلم ستیزان می خواهد که برای حمایت از این عزیزان پیام مظلومیت آنها را بازتاب دهند و همت خود را برای بازنمایی جنبش سبز در روزهای در پیش روی خرداد بکار بندند. روزهای خاطرانگیز22 الی 25 خرداد 88 که نمایش حضور و مشارکت فعال و میلیونی سبز اندیشان برای استفاده از حق تعیین سرنوشتشان بود که نادیده گرفته شد اما اینروزها همچنان می تواند سرنوشت ساز باشد .

ما همچنین از همه مجامع داخلی و بین المللی می خواهیم که به هر نحو ممکن اعتراض خود را به نقض مکرر حقوق اولیه شهروندان ایران و بخصوص زندانیان بی دفاع ابراز دارند و از هر وسیله ممکن برای پایان دادن به این وضعیت اسف بار در زندان ها استفاده نمایند.

جبهه مشارکت ایران اسلامی

08/03/1390


--
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم
سبز مي مانيم، تا هميشه
همراه شو عزیز


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر