۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۵, یکشنبه

هزینه‌ سایت‌های محافظه‌کار از چه محلی تامین می‌شود؟

هزینه‌ سایت‌های محافظه‌کار از چه محلی تامین می‌شود؟

افشاگری حامیان خامنه‌ای و احمدی‌نژاد ادامه دارد 

سایت‌های حامی علی خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد با افزایش تنش‌ها میان رهبر جمهوری اسلامی و رئیس دولت دهم به افشای منابع مالی یکدیگر پرداختند.

هفته گذشته برخی سایت‌های حامی خامنه‌ای به افشای مسائل پشت پرده سایت‌های نزدیک به احمدی‌نژاد پرداختند که این افشاگری با اقدام متقابل سایت «هفت صبح» مواجه شد.

سایت‌های حامی رهبر جمهوری اسلامی به طور خاص از سایت‌های «یکشنبه»٬ «تماشا‌نیوز» و «هفت صبح» نام برده‌اند که در یک مقطع زمانی خاص از سوی فردی به نام مهدی طباطبایی ثبت شده‌اند.

برخی دیگر از سایت‌های منتقد احمدی‌نژاد نیز اعلام کرده‌اند بودجه بسیاری از سایت‌های حامی دولت دهم از سوی شورای عالی ایرانیان تامین می‌شود.

سایت «هفت صبح» در واکنش به این گزارش‌ها روز شنبه (۲۴ اردیبهشت) در گزارشی از بودجه یک میلیاردی سایت‌های حامی خامنه‌ای خبر داد.

«هفت صبح»٬ از سایت‌های حامی خامنه‌ای با عنوان «مافیای رسانه‌ای جریان انحرافی -محافظه‌کاران تندرو-» یاد کرده و نوشته است این سایت‌ها در یک ماه گذشته ۱۰۰ میلیون تومان برای انتشار گزارش‌های «تخریبی» علیه دولت هزینه کرده‌اند.

«هفت صبح» به نقل از یک منبع آگاه سایت‌های «جهان‌نیوز»٬ «مشرق»٬ «نسیم آنلاین» و «برهان»٬ «الف» و هفته‌نامه «پنجره» را جزو رسانه‌هایی نام برده که در حملات علیه تیم احمدی‌نژاد فعال شده‌اند.

این سایت همچنین اعلام کرده که «در مورد سایر کارتل‌های رسانه‌ای فعال» افشاگری خواهد کرد.

اختلاف میان خامنه‌ای و احمدی‌نژاد در سه هفته گذشت باعث شده که طرفین برخی مسائل پشت پرده یکدیگر را افشا کنند.

--
بیست و پنجم اردی بهشت؛ روز اعتراض سراسری دانشجویان
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم

سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر