۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۰, جمعه

بازداشت یکی دیگر از مسئولان ارشد نهاد رياست‌جمهوری و نزدیکان رحیم مشایی

بازداشت یکی دیگر از مسئولان ارشد نهاد رياست‌جمهوری و نزدیکان رحیم مشایی

خبرنگاران سبز/سیاست:

در ادامه بازداشت حلقه نزدیکان رحیم مشایی به نقل ازفارس يكی از مسئولان ارشد نهاد رياست‌جمهوری كه از دوستان 20 ساله اسفنديار رحيم‌مشايی است با نام " ک " شب گذشته بازداشت شده است. بر اساس اخبار كسب شده از برخی منابع، وی به دلیل ارتباط با توليد سی‌دی مستند انحرافی "ظهور بسيار نزديک است" بازداشت شده است.

وی از دوستان 20 ساله رئيس دفتر رئيس‌جمهوری است كه در زمان تصدی مسئوليت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان ايرانگردی و جهانگردی توسط اسفنديار رحيم مشايی مشاور رسمی وي بود پيش از اين نيز عباس‌ اميری‌فر دبير كميسيون فرهنگی دولت و امام جماعت مسجد سلمان نهاد رياست‌جمهوری كه حاميان سرسخت اسفنديار رحيم‌مشايی است، به دليل ارتباط با تهيه اين مستند انحرافی دستگير شده بود.

همچنین فاطمه بداغي معاون حقوقي رئيس‌ جمهوري كه در حاشيه جلسه امروز هيئت وزيران با خبرنگاران گفت‌وگو مي كرد، در پاسخ به سؤالي درباره دستگيري يكي از مقامات ارشد نهاد رياست جمهوري گفت: در اين زمينه مطلبي به من ابلاغ نشده و بهتر است موضوع را از سرپرست نهاد جويا شويد كه در جريان وضعيت نيروهاي انساني خود هستند.


واکنش معاون حقوقی رئیس دولت به بازداشت یکی از مسئولان ارشد نهاد ریاست جمهوری: از من نپرسید 

جــرس: در پی بازداشت كاظم كياپاشا، رئيس ستاد اقامه نماز سازمان ميراث فرهنگی و از مسئولان ارشد نهاد ریاست جمهوری، معاون حقوقی رئیس‌ دولت درباره دستگیری این مقام نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی گفت: در این زمینه مطلبی به من ابلاغ نشده و بهتر است موضوع را از سرپرست نهاد جویا شوید که در جریان وضعیت نیروهای انسانی خود هستند.

بنا به گزارش منابع خبری جریان اصولگرا، كاظم كياپاشا، رئيس ستاد اقامه نماز سازمان ميراث فرهنگی و از مسئولان ارشد نهاد ریاست جمهوری، كه از دوستان بیست ساله اسفندیار رحیم‌مشایی بوده، شامگاه سه شنبه بازداشت شده و بر اساس اخبار كسب شده یکی از دلایل بازداشت وی، ارتباط با تولید سی‌دی مستند انحرافی "ظهور بسیار نزدیك است" می باشد.

در همین زمینه فاطمه بداغی، معاون حقوقی محمود احمدی نژاد، با ابراز بی اطلاعی از دستگیری فرد مزبور، از خبرنگاران خواست این موضوع را از سرپرست نهاد جویا شوند که در جریان وضعیت نیروهای انسانی مجموعه است.

به گزارش فارس، وی که در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت وزیران با خبرنگاران گفت‌وگو می کرد، در پاسخ به سؤالی درباره دستگیری یکی از مقامات ارشد نهاد ریاست جمهوری گفت: در این زمینه مطلبی به من ابلاغ نشده و بهتر است موضوع را از سرپرست نهاد جویا شوید که در جریان وضعیت نیروهای انسانی خود هستند.

--
بیست و پنجم اردی بهشت؛ روز اعتراض سراسری دانشجویان
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم

سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر