۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۵, یکشنبه

مهدی خزعلی: فرزندان خامنه‌ای سابقه جبهه ندارند

در واکنش به سابقه‌سازی محافظه‌کاران برای فرزندان خامنه‌ای

مهدی خزعلی: فرزندان خامنه‌ای سابقه جبهه ندارند 

مهدی خزعلی در واکنش به ادعای سایت‌های محافظه‌کار مبنی بر حضور هشت ساله دو تن از فرزندان علی خامنه‌ای در جنگ عراق علیه ایران٬ نوشت که هیچ یک از فرزندان رهبر جمهوری اسلامی «سابقه جبهه» ندارند.

روز پنجشنبه (۲۲ اردیبهشت) چند سایت محافظه‌کار اعلام کردند که دو تن از فرزندان آقای خامنه‌ای هشت سال «سابقه جبهه» دارند.

آقای خزعلی نیز در واکنش به این ادعا در وبلاگ خود نوشته که «سن هیچ یک از فرزندان رهبری به هشت سال حضور در جبهه نمی‌خورد.»

به نوشته خزعلی٬ محتبی خامنه‌ای یکی از فرزندان رهبر جمهوری اسلامی در ابتدای جنگ ۱۰ ساله و در پایان جنگ ۱۸ ساله بوده و در زمان جنگ «سری به جبهه و گردان حبیب لشگر محمد رسول‌الله زده است.»

وی همچنین نوشته مصطفی خامنه‌ای در زمان جنگ یک‌بار به «پادگان آموزشی امام حسین علیه السلام آمد و به دلیل سینه پهلو و بیماری از پادگان رفت و به جبهه نیامد.»

مهدی خزعلی ادامه داده که دو پسر رهبر جمهوری اسلامی به نام‌های میثم و مسعود در زمان جنگ به ترتیب در «قنداق» و شش ساله بوده‌اند.

حامیان خامنه‌ای حدود دو سال است که تلاش می‌کنند با روایت‌های اغراق‌آمیز و دروغین مشروعیت از دست رفته خامنه‌ای نزدم مردم را بازیابند.

طی این مدت روایت‌های زیادی پیرامون شخصیت خامنه‌ای از سوی محافظه‌کاران منتشر و بیان شده که برخی از آن‌ها بازتاب‌های گسترده‌ای داشته است.

محمد سعیدی امام جمعه قم یکی از روحانیونی است که چندی پیش ادعا کرد علی خامنه‌ای به هنگام تولد «یاعلی» گفت. این اظهارات سعیدی با واکنش‌های زیادی همراه شد.

--
بیست و پنجم اردی بهشت؛ روز اعتراض سراسری دانشجویان
همگی مهیای خرداد پر حادثه شویم

سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر