یکی از شاهدان مهدی کروبی ناپدید شد
تاریخ انتشار مطلب: ۱۰ شهریور ۱۳۸۸
مهدی کروبی نامزد معترض به نتیجه انتخابات از ناپدید شدن یکی از «شاهدان تجاوز جنسی در بازداشتگاهها» خبر داد.
آقای کروبی در نامهای که امروز سهشنبه در وبسایت سحامنیوز منتشر کرده، مسئولیت هرگونه اتفاق «ناگواری» که برای این فرد یا خانوادهاش روی دهد را بر عهده سعید مرتضوی دادستان سابق تهران اعلام کرده است.
جزئیات جلسه این فرد با نمایندگان قوه قضائیه چندی پیش از سوی او در وبسایت سحامنیوز منتشر شده بود.
کروبی در نامه خود نوشته که ماموران قضایی با حضور در محل زندگی این فرد موجب آزردگی خاطر خانوادهاش شده و او را ترساندهاند.
در این نامه علت خودداری آقای کروبی از دیدار با مسئولان قضائی برخورد نامناسب ماموران قضائی با این فرد اعلام شده است.
کروبی، مسئولیت هرگونه اتفاق ناگواری که برای این فرد یا خانوادهاش روی دهد را بر عهده سعید مرتضوی دادستان سابق تهران اعلام کرده است
این گفتههای آقای کروبی با خشم گروهی از محافظهکاران مواجه شده است تا جایی که تلویزیون دولتی ایران شب گذشته در برنامهای به نقل از قاضی رسیدگی کننده به این پرونده اعلام کرد که کروبی برخلاف گفتههای خود حاضر به ارائه اسناد و مدارک برای اثبات ادعاهای خود نیست.
مهدی کروبی در نامه خود نوشته که: اینجانب و کسانی که در راستای احقاق حقوق مردم تلاش میکنیم به اندازه برخی افراد که میخواستند جنایاتی که شده است را پنهان کنند، از این حق برخورداریم تا از تریبون رسانه ملی با مردم سخن بگوییم.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر