مصطفی درایتی: حاکمیت عزم بر برون رفت از این وضعیت فعلی را در خود ایجاد کند
شبکه جنبش راه سبز ( جرس): یک عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت با انتقاد ازمخالفت هواداران دولت با طرح"برون رفت از بحران" گفت:"افرادی که دارای تجربه سیاسی ویژهای هستند نسبت به وضعیت کشور نگرانند."
مصطفی درایتی از عدم توجه برخی مسولین و هواداران دولت به طرحهای ارایه شده از سوی سیاستمداران با تجربه و مراجع تقلید جهت برون رفت از وضعيت فعلي انتقاد کرده و به ایلنا گفت:" برخی از هواداران دولت هیچ چیز را در کشور جدی نمیگیرند و سابقه داشته که دولت نهم منکر وضعیت بد اقتصادی، گرانی مسکن و چنین نابسامانیهایی میشده است."
وی با بیان اینکه این رفتار در 4 سال گذشته تبدیل به یک رویه در دولت شده است اضافه کرد:" برخی سعی میکنند با کوچک کردن و یا سرپوش گذاشتن به واقعیتهایی در جامعه آنها را منکر شوند."
مشاور سيد محمد خاتمي در امور روحانيت تصریح کرد:"از عمدهترین اشکالاتی که اصلاحطلبان به دولت میگیرد در خصوص همین سطحی نگریهای مسوولین است، مسایلی را منکر میشوند که برای همه مردم معضل است."
وی با بیان اینکه نگاه سطحی به مسایل انکار برخی واقعیتها را به دنبال خواهد داشت به طرحهای ارایه شده از سوی سیاستمداران و مراجع تقلید برای برون رفت از وضعیت فعلی اشاره کرد و افزود:" اولین قدم در این راه آن است که حاکمیت عزم بر برون رفت از این وضعیت را در خود ایجاد کند."
درایتی خاطرنشان كرد:" البته هنوز در درون حاکمیت داریم افرادی را که اصل قضیه را منکر میشوند، به این ترتیب هیچ طرحی نیز کار ساز نخواهد بود."
عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت با تاکید به اینکه هنوز عزمی را در دولت در این زمینه نمیبینیم افزود:" با این روال به مشکلات هر روز افزوده خواهد شد."
وی تاكيد كرد: "افرادی که دارای تجربه سیاسی ویژهای هستند نسبت به وضعیت کشور نگرانند اما بخشي از حاکمیت که فقط نوکبینی خود را میبیند و شاید اهلیت چندانی برای درک واقعیت یا ارایه راهکاری نداشته باشند به آن بی توجه هستند."
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر