صفحات

۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

سرانجام پس از 50 روز بیخبری مطلق زیدآبادی با خانواده‌ خود ملاقات کرد

احمد زیدآبادی دبیرکل زندانی سازمان دانش آموختگان ایران، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) پس از 50 روز بی‌خبری در زندان اوین با خانواده خود ملاقات کرد.
 

    احمد زیدآبادی دبیرکل زندانی سازمان دانش آموختگان ایران، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) پس از 50 روز بی‌خبری در زندان اوین با خانواده خود ملاقات کرد.

     

    مهدیه محمدی، همسر احمد زیدآبادی با اعلام این خبر گفت: "در این دیدار روحیه آقای زیدآبادی بسیار عالی و خوب بود و همچنین از نظر جسمی مشکل ویژه‌ای نداشت".

     

    محمدی در گفتگو با ادوار نیوز همچنین افزود: "آقای زیدآبادی مجددا تاکید کرده‌اند که از ابتدای بازداشت یعنی بیش از چهار ماه و نیم گذشته همواره در انفرادی بوده‌اند".

     

    همسر زیدآبادی ادامه داد: "در مورد تمدید قرار بازداشت نیز احمد گفت که تنها در روز اول پس از بازداشت یک قرار وثیقه 200 میلیونی به او نشان داده‌اند و دیگر هیچ قراری را به او ابلاغ نکرده‌اند" .

     

    محمدی همچنین از تهدید همسرش از سوی بازجو مبنی بر بازداشت اعضای خانواده خبر داد و گفت:‌ "به آقای زیدآبادی گفته‌اند که اگر همسرت مصاحبه‌هایش را در مورد اتهامات و وضعیت تو ادامه دهد او را نیز بازداشت خواهیم کرد".

     

    به گفته همسر احمد زیدآبادی، دادستان تهران به زیدآبادی وعده داده تا به زودی وی را از سلول انفرادی خارج کرده و به سلول‌های دو نفره منتقل كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر