وزیرعلوم از شناسایی و برخورد با دانشجویان معترض خبر داد
شبکه جنبش راه سبز (جرس): كامران دانشجو وزير علوم، تحقيقات و فناوري بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: مقام معظم رهبري فرمودند مسئولين موظف هستند كه نسبت به اين اهانت صورت گرفته به ساحت مقدس حضرت امام(ره) حتما وظيفه قانوني خود را انجام دهند ما هم به عنوان مسئولين حتما وظايف قانوني خود را انجام خواهيم داد. يعني كسي كه به مقدسات اهانت كند جايش در دانشگاه نيست.
به گزارش فارس، دانشجو افزود: رؤساي دانشگاهها موظف شدهاند كه اين افراد را شناسايي كنند و بعد از شناسايي بايد مطابق با قانون و مقررات دانشگاه با اين افراد برخورد كنند. يك عده دانشجو يا دانشجونما در دانشگاه به ساحت مقدس امام اهانت كردند كه همه ما به دليل اين اتفاق سوگواريم.
وزير علوم يادآور شد: دانشگاه تهران 35 هزار دانشجو دارد اما زماني كه 100 نفر يا 150 نفر يك اقدام ناشايستي را انجام ميدهند در واقع همان صفري هستند كه مقام معظم رهبري به آن اشاره كردند و با اين صفر حتما برخورد قانوني صورت خواهد گرفت و اگر غير از اين باشد در آن دنيا نميتوانيم پاسخگو باشيم. در قبال مردم نيز نميتوانيم پاسخگو باشيم.
وي همچنين تصريح كرد: مردم از ما ميخواهند كه با اين افراد برخورد كنيم، ما نيز همان كاري را ميكنيم كه مردم ميخواهند و اقدامات واقعي تشكلهاي دانشگاهي را نيز در دو روز گذشته در سطح دانشگاهها ديديم كه فرياد حمايت و پيروي از مقام معظم رهبري را سر دادند و اينگونه حركات ارتباطي به تشكلها ندارد و حركت عده قليلي كه از بيرون و يا از صداي آمريكا و بيبيسي ميخواهند خط بگيرند عليالقاعده به همان مسيري خواهند رفت كه پيشينيانشان تا بحال رفتهاند.
--
همه با هم پیش به سوی محرم سبز
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر