یک راهکار سبز؛ تجدید بیعت جنبش سبز با بنیانگذار انقلاب
7:20 عصر دوشنبه، 23 آذر 1388
یادداشت وارده
یکی از راهکارهای مقابله با سم پاشیهای رسانه میلی، که با سخنا ن دیروز رهبر وارد فاز جدیدی شد، نشان دادن همبستگی حنبش سبز و پایبندی این جنبش به قانون و مخالفت آن با توهین کنندگان به امام(ره) است. در رسانه ها و از جمله موج سبز آزادی خواندیم که که در پاسخ به فراخوان سایت ها و رسانه های سبز، مجمع روحانیون مبارز، موسوی و کروبی درخواست مجوز راهپیمایی برای محکوم کردن این عمل و عاملان آن نموده اند. در صورتی که این درخواست با ممانعت کودتاچیان مواجه شود، کروبی اعلام کرده است که مانع تظاهرات خودجوش مردم که در چارچوب قانون اساسی کاملا آزاد و حق آنان است نخواهد شد.
یک راهکار پیشنهادی برای مقابله با تاکتیک کثیف کودتاچیان در صورت عدم صدور مجوز، تجدید بیعت موسوی، کروبی و خاتمی با امام در حرم مطهر ایشان میباشد. این حضور که دیگر احتیاجی به مجوز ندارد و با اجازه نوه بزرگوار امام در حرم ایشان انجام می پذیرد، میتواند با فراخوان گسترده برای حضور آخاد ملت در آن مکان و فرصتی برای تجدید بیعت همه جنبش سبز با ایشان همراه باشد. امری که در صورت تحقق به هیچ عنوان کودتاچیان نه به لحاظ عرفی و نه به لحاظ تبلیغاتی امکان سرکوب و یا جلوگیری از آن را ندارند.
باید دقت کرد که این تهدیدی که از ناحیه رهبری، نظامیان و کودتاچیان متوجه جنبش سبز شده است، نیاز به هوشیاری تک تک افراد این جنبش دارد. دور نیست زمانی که شبیه این بلوا در ارتباط با تعطیلی فلهای مطبوعات، کنفرانس برلین، توهین به ساحت حضرت ولیعصر(ع) در نشریات دانشجویی و قلع و قمع اطلاح طلبان در انتخابات مجلس هفتم وقوع داد و تفرقه میان ما فرصتهای بزرگی را از بین برد و سالها ما را عقب نگه داشت.امروز بایستی با کنار گذاشتن اختلاف نظر ها، به فکر اهداف عالی جنبش باشیم و با نشان دادن اتحاد و انسجام خود، این تهدید را تبدیل به یک فرصت قدرت نمایی برای جنبش سبز کنیم. امری که با هوشیاری و موقعیت شناسی همه ما قطعا امکان پذیر خواهد بود.
و مکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین
--
همه با هم پیش به سوی محرم سبز
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر