۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۲, یکشنبه

مجمع مدرسین و محققین: راه برون رفت از مشکلات، انتخابات سالم است

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via سایت خبری تحلیلی کلمه by کلمه on 5/11/13

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در بیانیه ای با اعلام حمایت مجدد از ورود هاشمی رفسنجانی به انتخابات تاکید کرده است که راه برون رفت کشور از مشکلات بزرگ، در برگزاری انتخابات های سالم و با حضور شخصیت های بزرگ، محبوب و با پشتوانه مردمی است.

این مجمع پیش از این نیز در بیانیه ای خواستار کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری شده بود.

متن بیانیه مجمع محققین و مدرسین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این مجمع به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
راه برون رفت کشور از مشکلات بزرگ، در برگزاری انتخابات های سالم و با حضور شخصیت های بزرگ، محبوب و با پشتوانه مردمی است. از این رو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در اسفند ۹۱ از مردم خواست از آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجة الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کنند. ما از اقشار مختلف مردم که از این دو شخصیت بزرگ دعوت کردند، کمال تشکر را داریم. هم چنین از این بزرگواران که به نظر مردم احترام گذاشته و با وحدت کامل با هم همفکری کردند متشکریم. اکنون که آیت الله هاشمی با توجه به سختی های پیشِ رو برای پذیرش این مسئولیت بزرگ اعلام آمادگی کرده اند، ضمن سپاسگزاری از ایشان، در آغاز ماه مبارک رجب و سالروز ولادت امام باقر(ع)، موفقیت ایشان را در مراحل بعدی از خداوند رحیم آرزومندیم.

این اقدام آیت الله هاشمی به پیروی از امیر مؤمنان (ع) و عمل به وظیفه ای است که خدا بر دوش عالمان نهاده و از آنان خواسته که در برابر سیری ظالم و گرسنگی مظلوم آرام نگیرند و با همه توان به امور مردم اهتمام ورزیده و برای خدمت به ایشان قیام کنند. باشد که با حضور همه عالمان و متخصصان، ایران به تدریج از سراشیبی سقوطی که در آن قرار گرفته است بازگردد و به عزت شایسته خود برسد. امید است ملت بزرگوار ایران با حفظ متانت و رعایت اخلاق، تا آخرین مراحل انتخابات هم چنان در صحنه بمانند و در برابر تحریکات احتمالی آرامش خود را حفظ کنند.

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر