۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

آیت‌الله صانعی: عده‌ای امروز در حال تعبیر خواب‌های خودشان هستند

آیت‌الله صانعی: عده‌ای امروز در حال تعبیر خواب‌های خودشان هستند
مبادا به جايی برسيم که دين وسيله و ابزار حفظ قدرت قرار بگيرد
پارلمان‌نیوز: یک مرجع تقلید و از شاگردان برجسته امام راحل گفت:«من در خصوص پروژه امام زدایی بارها هشدار داده ام و شما دانشجویان و فرهنگیان عزیز و همه ارادتمندان به امام امت(سلام الله علیه) هم وظیفه دارید که به جامعه هشدار بدهید که زمینه امام زدایی فراهم شده است و شاهد آن هم حذف برخی اصول اندیشه ای امام، توهین به بیت امام و حذف یاران امام و انقلاب است».

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، آیت الله العظمی صانعی در دیدار اعضای «نهاد تجدد» دانشکده حقوق واحد تهران مرکز و جمعی از فرهنگیان استان مرکزی، با بیان این که محبوبیت برخی افراد، وابسته و منوط به امام زدایی از سطح جامعه است، اظهار داشت: «عده ای امروز دارند خواب های خودشان را تعبیر می کنند و متأسفانه در فضای کنونی،عده ای از اقتدارگرایان متعدی به حقوق مردم علاوه بر در اختیار گرفتن سیاست و اقتصاد سعی در زمینه سازی برای سلطه بر افکار و اندیشه های دینی مردم هم دارند. ایشان افزودند؛ مبادا به جایی برسیم که دین وسیله و ابزار حفظ قدرت قرار بگیرد. این چه معنایی دارد که دیگران را تحت فشار قرار می دهند که مثلا با کدام روحانی ارتباط داری و یا در کدام مسجد نماز می خوانی و...!»

وی خاطر نشان کرد:« البته نباید مأیوس شد؛ چرا که اراده خداوند بر از میان رفتن امور ظالمانه است. روزی خواهد رسید که مخالفان حقوق مردم و همه کسانی که مردم را اذیت می کنند، از کارهای خود خسته خواهند شد و من امیدوارم که وجدان انسانی و دینی آن ها بیدار شود و دست از این کارها بردارند. شما نیز وظیفه دارید به مردم آگاهی بدهید و این آگاهی را توسعه بدهید به گونه ای که عوام فریبان و مخالفان حقوق مردم بفهمند که مردم هم متوجه عوام فریبی آن ها هستند و هم با عوام فریبی آن ها مخالفند، البته این آگاهی بخشی را از طرق اسلامی و شرعی ابراز کنید.»
تاریخ انتشار: ١٨ ارديبهشت ١٣٨٩

--
سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر