۱۳۹۱ مهر ۲۴, دوشنبه

اشپیگل: نقشه «آب گل‌آلود» سپاه پاسداران برای بستن تنگه هرمز

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via BamdadKhabar | بامدادخبر by Admin1 on 10/14/12

بامدادخبر – مجله اشپیگل در شماره اخیر خود ادعا کرده است که ایران قصد دارد طی برنامه‌ای تنگه هرمز را ببندد و در خلیج فارس خراب‌کاری کند.

به نوشته‌ی «اشپیگل آنلاین»، سپاه پاسداران قصد دارد با ایجاد تصادفی برای یک نفتکش تنگه هرمز را ببندد و آب خلیج فارس را آلوده کند. قرار است این خرابکاری پاسخی به تحریم‌های غرب باشد.

آن طور که این نشریه نوشته است، طبق اطلاعاتی که سازمان‌های اطلاعاتی غرب جمع‌آوری کرده‌اند، سردار محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران که به عنوان یکی از فرماندهان تندروی سپاه شناخته شده است، همراه با سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، نقشه‌ای برای خرابکاری ریخته‌اند که در صورت اجرای آن فاجعه‌ای زیست‌محیطی رخ می‌دهد و تمامی منطقه خلیج فارس به خطر می‌افتد.

 «اشپیگل آنلاین» می‌نویسد، سند این نقشه را که اسم رمز آن «آب گل‌آلود» است و به عنوان سندی «کاملا سری» طبقه‌بندی شده در دست دارد.

در این نقشه پیش‌بینی‌ شده است که بدین ترتیب راه‌های کشتیرانی برای نفتکش‌های بین‌المللی بسته خواهند شد. همچنین کشورهای عربی مجاور که موضعی خصمانه در برابر جمهوری اسلامی اتخاذ کرده‌اند، «مجازات» می‌شوند. طبق پیش‌بینی سپاه پاسداران، کشورهای غربی هم مجبور خواهند شد در پاکیزه‌سازی آب خلیج فارس شرکت کنند و احتمالا بدین خاطر مجبور می‌شوند به تحریم‌های خود علیه ایران پایان دهند.

اشپیگل آنلاین «به این اشاره می‌کند که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی همچون «حکومتی در درون حکومت» عمل می‌کند که نه تنها متشکل از نیروهای مسلح نیرومند است، بلکه بر بخش‌های گوناگون اقتصاد ایران نیز چنگ انداخته است.

به گزارش این رسانه آلمانی، نقشه خرابکاری سپاه پاسداران هم اکنون نزد علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی است که بایستی به عنوان بالا‌ترین مقام تصمیم‌گیرنده در ایران آن را تایید کند تا به اجرا درآید.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر