۱۳۹۲ خرداد ۲۲, چهارشنبه

محتشمی پور و تاجزاده از روحانی حمایت کردند

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 


جرس: فخرالسادات محتشمی پور از حمایت خود و همسر دربندش مصطفی تاجزاده از حسن روحانی در جریان انتخابات خبر داد.


این عضو جبهه مشارکت در یادداشتی اعلام کرد:

از آن جا که همسرجان همیشه مفتخر به رعایت امانت رای مردم بوده است در دوران ریاست بر ستاد انتخابات و از آن جا که من باید امانت دار رای و نظر ایشان باشم و از آن جا که پس از ائتلاف اصلاح طلبان، مکرر دوستان در مورد نظر تاجزاده از من پرسش کرده اند به اطلاع می رسانم که امروز ساعت 11:30 به دنبال پی گیری های بسیار موفق شدم مسئول حفاظت اطلاعات اوین را بببینم و ایشان گفتند که آقای خدابخشی دادیار ناظر زندان از قول دادستان گفته که تاجزاده کماکان نمی توانند تماس تلفنی داشته باشد. آقای قبادی گفت که اگر به ما اعتماد دارید شناسنامه ایشان را بدهید و رسید بگیرید. گفتم اعتماد می کنم به شما ولی چون روز شنبه گفته بودند رای نمی دهم دوست داشتم با خودشان صحبت کنم. آقای قبادی گفت: ما هم تعجب کردیم آقای تاجزاده قصد شرکت نداشتند ولی خودشان دیروز گفتند که بگویید شناسنامه ام را بیاورند.
خلاصه این هم از معجزه ائتلاف!
روز شنبه همسرجان گفته بود که در صورت ائتلاف می شود بحث کرد. و گفته بود که وحدت با خطا آسیب کمتری دارد به نسبت تفرقه.
ما نیز به آقای روحانی رأی می دهیم در حمایت از وحدت و از همین الان هم پیروزیم چون با هم هستیم و اردتمان هم به آقای عارف بیشتر شد.
از طرف خودم و همسرجان از ایشان نهایت سپاس را دارم.
 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر