۱۳۹۲ خرداد ۱۸, شنبه

احمدی نژاد: در موضوع هسته ای دخالت نمی کنم چون مسئول دارد/ ستون پنجم دشمن حا...

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via سایت خبری تحلیلی کلمه by کلمه on 6/8/13

در حالی که روز گذشته ولایتی کارشکنی های دولت را عامل اصلی ناموفق بودن مذاکرات هسته ای خوانده بود، احمدی نژاد گفت: من نمی خواهم وارد موضوع مذاکرات هسته ای شوم چون مسوول دارد و اما باید بدانیم که می توانیم با دلسوزی و همدلی از موانعی که دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران ایجاد کرده است، بگذریم.

احمدی نژاد در ادامه بگم بگم های خود با بیان این که نمی خواهم بگویم چه کسانی سکه و ارز خریدند و با دشمن برای ایجاد گرانی در بازار و فشار بر مردم همراهی کردند، خاطرنشان کرد: آنها می خواهند به بهانه گرانی و تورم تمام موجودیت ملت ایران و عظمت و بزرگی آن را زیر سوال ببرند.

وی که سابقه ای در دفاع مقدس از خود به جای نگذاشته استف در ادامه ادعا کرد: عده ای که در جنگ تحمیلی امام(ره) و مردم را مقصر جنگ می دانستند و نقش ستون پنجم دشمن را بازی می کردند، الان ادعای انقلابی گری می کنند.

احمدی نژادافزود: دشمن که نمی تواند پیشرفت ملت ایران را ببیند خباثت ها را تجدید کرده و عده ای هم در داخل به بهانه هایی سیاسی پست دشمن را همراهی کرده و آن را تطهیر کردند.

احمدی نژاد که خود قطعنامه های تحریمی علیه کشور را کاغذ پاره خوانده بود، با این ادعا که عده ای از ابتدا اثر تحریم ها را منکر می شدند مدعی شد: الان همان عده می گویند که تحریم هست اما مقصر آن هم دولت

وی با بیان این که می دانم هدف کسانی که ساده زیستی دولت را زیر سوال می برند، چیست؟ گفت: آنها چون نمی توانند این گونه زندگی کنند می خواهند اشرافیت را توجیه کنند و با اشرافیت زندگی کنند.

به گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد در مراسم افتتاح بزرگترین تونل خط آهن کشور و انتقال خط آهن تهران – تبریز به زیرزمین در مناطق ۱۷ و ۱۸ شهر تهران، اظهارداشت: ساده زیستی در دولت به این معناست که مسوولین نباید برای خودشان اشرافیت راه بیندازند و بیت المال را صرف تغییر دکور و هزینه های شخصی خود کنند.

وی بدون اشاره به فساد گسترده مالی دولتش، با تاکید بر این که مدیریت جامعه باید کم خرج باشد افزود: ساده زیستی به معنای آن است که مسوولانی که بر منابع کشور تسلط دارند برای امور اقتصادی و شخصی خود چشم طمع به این منابع نبندند.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر