۱۳۹۲ خرداد ۲۵, شنبه

دیدار خاتمی، سیدحسن خمینی و موسوی بجنوردی با عارف

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 


تماس تلفنی حسن روحانی
جرس: سیدحسن خمینی، سیدمحمد خاتمی، موسوی‌بجنوردی، علی خاتمی و صادق خرازی با حضور در منزل عارف از اقدام اخیر وی به عنوان رفتاری ایثارگرانه یاد کردند که به گفته آن‌ها نمونه‌ای از سیاست‌ورزی اخلاق‌مدارانه است. 

 

 

به گزارش خبرآنلاین، انصراف محمدرضا عارف از انتخابات ریاست‌جمهوری بازتاب‌های مختلفی پیدا کرد و بعد از اعلام رسمی انصراف عارف تماس‌های تلفنی برای دیدار با وی صورت گرفت.

 

حسن روحانی نیز با تماس تلفنی با عارف با قدردانی از اقدام اخلاقی وی تاکید کرد: موجی که در کشور ایجاد شده است به‌دلیل حرکت ارزنده شما بوده و باید قدردان اقدام اخلاقی شما باشیم.

 

همچنین سیدحسن خمینی، سیدمحمد خاتمی، موسوی‌بجنوردی، علی خاتمی و صادق خرازی با حضور در منزل عارف از اقدام اخیر وی به عنوان رفتاری ایثارگرانه یاد کردند که به گفته آن‌ها نمونه‌ای از سیاست‌ورزی اخلاق‌مدارانه است.

 

آیت‌الله موسوی‌بجنوردی انصراف عارف را خدمت به ایران دانست و گفت: اقدام شما یک کار شرافتمندانه بود. شما واقعا مردانگی کردید.

 

سید‌محمد خاتمی با شرافتمندانه توصیف‌کردن اقدام معاون اول خود در دولت اصلاحات گفت: آقای عارف انسانی عالم، نجیب، وارسته و خوش‌فکر است و اقدام اخیرتان ظرفیت معنوی شما را آشکار کرد. آقای عارف واقعا عارف است و پیروز حقیقی انتخابات شخص محمدرضا عارف است.

 

جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز از جمله سیدعبدالواحد موسوی‌لاری که پیشتر در پیامی از اقدام اخیر عارف تمجید کرده بود با حضور در دفتر وی با عارف دیدار کرد.

 

محمدرضا عارف در این دیدارها با تشکر از ابراز محبت گروه‌های مختلف نسبت به وی تاکید کرد: باید مطالبات مردم را بپذیریم و فردی که در راس امور قرار می‌گیرد باید پیگیر مطالبات به حق مردم باشد.

 

وی با اظهار گلایه از وعده‌هایی که بعضی افراد در جریان انتخابات به مردم دادند تاکید کرد: نمی‌شود این همه به مردم دروغ گفت و وعده‌هایی که مطمئنا عملیاتی کردن آن‌ها با اما و اگرهایی زیادی روبه‌رو است داد. عارف با بیان این‌که حسادت‌بخشی از فرهنگ ایرانی شده است، گفت: حضور در عرصه انتخابات برای من تکلیف بود و واقعا نگران آینده کشور بودم شرایط سالیان اخیر شکننده شده است. به همین دلیل با مشورت دوستان و بعضی بزرگان پا به عرصه انتخابات گذاشتم و کناره‌گیری‌ام هم فقط به دلیل این بود که از ابتدا هم به جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا توصیه به اجماع داشتم و خودم برای این موضوع مهم و حیاتی پیش‌قدم شدم. او تشکیل حزبی فراگیر را در این مقطع زمانی مهم دانست و البته تاکید کرد نباید در تشکیل احزاب و جریانات سیاسی شخص محور بود. 

 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر