۱۳۸۸ مرداد ۵, دوشنبه

همسر حجاریان: از اوین صدای هَل مِن ناصر یَنصُرنی به گوش می رسد، کسی به داد همسرم برسد!


همسر حجاریان: از اوین صدای هَل مِن ناصر یَنصُرنی به گوش می رسد، کسی به داد همسرم برسد!

 

 در پی ملاقات حضور همسر و فرزندان دکتر حجاریان در زندان اوین با وی، خانم دکتر مرصوصی، در گفتگویی با پایگاه اطلاع‌رسانی نوروز، با بحرانی توصیف کردن وضعیت همسرش گفت: "از زندان اوین صدای هَل مِن ناصر یَنصُرنی به گوش می‌رسد، جان سعید در خطر است، آیا در ایران کسی نیست وی را نجات دهد؟"

 

دکتر مرصوصی با اعلام اینکه سعید را در مقابل دوربین نشانده بودند و با حضور چندین مامور امنیتی نمی‌توانست بگوید بر او چه گذشته است گفت:" سعید با رنگی زرد و پریده و ضعف شدید بدنی و افسردگی شدید در کل ملاقات اشک می‌ریخت." وی با اشاره به بوی بدی که از بدن سعید احساس می‌شد گفت:"سعید گفته است که وی را زمان زیادی زیر آفتاب نگه داسته‌اند. که به نظر می‌رسد برای اینکه سعید را تحت فشار قرار دهند او را زیر آفتاب داغ تابستان نگه داشته‌اند. که با توجه به وضعیت جسمی سعید، این کار می‌تواند برای او مشکلات قلبی عروقی ایجاد کند."

 

زینب حجاریان نیز در مصاحبه ای با شبکه تلوزیونی بی بی سی به نقل از پزشکان سابق سعید حجاریان از احتمال ابتلای پدرش به هپاتیت ویروسی و بروز عوارض جانبی آن بر مغز و اعصاب او خبر داده بود.

 

به گفته او در این مصاحبه پزشک آقای حجاریان علت بروز زردی در او را ناشی از دو مشکل می‌داند؛ یا ناشی از بروز هپاتیت ویروسی به علت گرمای تابستانی تهران و وضع نامناسب بهداشتی زندان است و یا مصرف کنترل نشده دارو باعث آسیب‌دیدگی کبد شده است.

 

زینب حجاریان با بیان آنکه پدرش به علت مصرف داروهای بسیار قوی خونش باید مرتب آزمایش شود تا برای پیشگیری از آسیب دیدن کبد میزان مصرف داروهایش تغییر کند گفته است:"ناراحتی کبدی بر فاکتورهای انعقادی خون اثر می‌گذارد و در پدرم که سابقه بیماری مغزی و نخاعی دارد می‌تواند باعث خونزیزی مغزی شود."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر