۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

بداهه نوازی پرنده سر چرخان در گفتگوی ویژه خبری

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 2/10/10



آیینه س ب ز -

 

محمد رضا تاجیک مشاور ارشد میرحسین موسوی و مشاور رییس جمهور در دولت اصلاحات از زندان آزاد شد و مستقیما از زندان اوین به استودیوی ویژه خبری شبکه دو برده شد تا به آسیب شناسی حوادث پس از انتخابات و جریان اصلاحات بپردازد. فارغ از تشابهات اظهارات وی با دیگر زندانیانی که در زندان دچار تحول شده بودند و منطق قوی بازجوها آن ها را دچار دگردیسی کرده بود دو جمله ایشان ناخود آگاه توجه من را به خود جلب کرد.

 

یکی آنجا که می گفت اصلاح طلبان دچار تشتت و چند پارگی هستند و هر کسی برای خود سازی و در دستگاهی می نوازد و با لبخند با دست به خودش اشاره کرد و گفت یکی هم بداهه می نوازد. در دانشنامه ویکیپدیا در مورد معنی بداهه نوازی آمده است: بداهه نوازی عمل نواختن درجا و اتفاقی و بقول معروف ازخود درآوردن یک قطعه موسیقی بدون تنظیم قبلی است . که این امر می تواند نشانه این باشد که ایشان با زیرکی  به مخاطب خود می خواست پیام بدهد که این حرف ها بر اساس اصول فکری من نیست و بداهه است.

 

 در جای دیگری نیز ایشان گفتند که برخی مانند پرنده سرچرخان می مانند و وقتی احساس خطر کنند سر خود را 180 درجه می چرخوانند که این نیز می تواند نشانه این باشد که منظور ایشان از پرنده سر چرخان خودش بود که برای دفع خطر از خود مجبور است اظهاراتی صد و هشتاد درجه مخالف تفکراتش بگوید.

 

حال سوال اینجاست که آقایان بازجو که دستشان برای ملت رو شده است اگرمدعی هستند که منطقشان اینقدر قوی است که طی دوره های فشرده می توانند افراد را دچار چنین تحولات فکری کنند ، چرا این کار را در رسانه ی میلی شان نتوانسته اند انجام دهند تا مردم هم دیگر راهپیمایی اعتراض آمیز نکنند و نیازی هم به اتوبوس و ساندیس و بلند گو و ماشین آب پاش و اعدام نباشد؟؟؟

 

*ديدگاه هاي وارده در یادداشت ها لزوما ديدگاه جرس نیست.

 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر