۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه

وضعیت آرا میرحسین در رای گیری مجله تایم

عکس موسوی را روی جلد مجله تایم میبریم

تا امروز پنجشنبه ساعت 9 صبح میر حسین موسوی با 663630 با اختلاف یکصد و پنجاه هزار نفری از فرد دوم جلوتر است! 


مجله معتبر تایم اقدام به برگزاری نظرسنجی در مورد تعیین تاثیر گذارترین شخصیت جهان در سال ۲۰۱۰ کرده است . در لیست ۲۰۱ نفره مجله تایم اسم میرحسین موسوی هم دیده میشود . این نظر سنجی از آن جهت اهمیت پیدا کرده است که عکس فرد منتخب در این نظر سنجی در روز ۲۹ آپریل روی جلد مجله تایم چاپ خواهد شد و این مساله از جهت تبلیغاتی بسیار پر اهمیت خواهد بود . لازم به ذکر است تا به حا ل عکس چند ایرانی‌ روی جلد مجله تایم رفته است از جمله مرحوم مصدق و افرادی چون آیت الله خمینی، رضا شاه و محمد رضا شاه .

حال جنبش سبز می‌خواهد عکس رئیس جمهور منتخب مردم ایران یعنی‌ میر حسین موسوی را روی جلد مجلهٔ تایم ببیند تا جهانیان یک بار دیگر بدانند منتخب ملت ایران کیست . اما اول شدن موسوی در این لیست کاری بسیار مشکل است که همّت همهٔ ایرانیان سراسر جهان را می‌طلبد زیرا رقیبان ما در آمریکا و یا کرهٔ جنوبی با دسترسی‌ گسترده و آزاد به اینترنت به فرد مورد علاقهٔ خود رای میدهند اما بدون شک هیچ کدام از آنها به اندازهٔ ما انگیزه برای این کار ندارند .

---------------------------------------------------------------------------------------

حال چگونه میتوانیم کمک کنیم تا عکس موسوی را روی تایم بفرستیم :

۱ - به لینک زیر مراجعه کنید و بالای عکس موسوی عدد را از ۵۰ بگیرید و بکشید روی ۱۰۰ (یعنی‌ بیشترین تاثیر گذاری) سپس دو کلمه ظاهر میشود که باید همان زیر، آنها را با یک فاصله وارد کنید و در نهایت دکمه سابمیت را فشار دهید .


برای رأی دادن به لینک زیر مراجعه کنید :

http://www.time.com/time/specials/packages/article/0,28804,1972075_1972078_1972577,00.html

۲ - اما فقط یک بار رأی دادن کافی‌ نیست شما میتوانید هر چندبار که میخواهید رأی بدهید برای سرعت بیشتر در رأی دادن میتوانید لینک بالا را در چند صفحهٔ اینترنتی باز کنید و بعد از هر بار رأی دادن صفحه را رفرش کنید و تا رفرش شدن صفحهٔ قبلی‌ در صفحهٔ بعدی رای بدهید . هر چند بار که بخواهید مجاز هستید تا رای بدهید .

۳ - حتما تمام دوستان سبز خود را از هر طریق ممکن برای شرکت در این نظر سنجی مطلع کنید . (فیسبوک، تویتر، فریند فید، اس ‌ام اس و غیره)

۴ - حتی یک لحظه را در اطلاع رسانی و رای دادن تلف نکنید چون در حال حاضر بیش از دویست هزار رای از نفر اول عقب هستیم .

۵ - برای دیدن نتایج نظر سنجی به این لینک مراجعه کنید.

حرف آخر اینکه شک نکنید عکس منتخب ملت ایران ۲۹ آپریل روی مجلهٔ تایم خواهد بود.

-- 

سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر