۱۳۸۹ فروردین ۲۰, جمعه

تاج زاده: زندان و حبس پروژه ای شکست خورده برای سرکوب جنبش حق طلبانه مردم است

تاج زاده: زندان و حبس پروژه ای شکست خورده برای سرکوب جنبش حق طلبانه مردم است

 

دیدار مصطفی تاج زاده با خانواده بهاره هدایت و احمد زیدآبادی

 

جرس: سیدمصطفی تاج زاده، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و از فعالان برجسته جریان اصلاحات که اخیرا بعد از نه ماه موقتا از زندان آزاد شده، به همراه همسرش فخرالسادات محتشمی پور طی دیدار و دلجویی از خانوادۀ زندانیان سیاسی بهاره هدایت و احمد زیدآبادی، با آنان اعلام همدردی نموده و شجاعت، مقاومت و پایداری عزیزانشان را مورد تجلیل قرار دادند.

 

به گزارش سامانه خبری- تحلیلی کلمه، تاج زاده در دیدار با خانواده هدایت، عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت، زندان و حبس را "پروژه ای شکست خورده" برای سرکوب جنبش حق طلبانه و آزادیخواهانه مردم ایران ذکر کرده و ابراز امیدواری کرد زندانیان دربند و دانشجویان بتوانند سریعا به آغوش خانواده های خود بازگردند.

 

معاون سیاسی وزارت کشور دوران اصلاحات و همسرشان سپس به منزل احمد زیدآبادی، دبیرکل سازمان ادوار تحکیم وحدت رفته و ضمن دیدار با همسر و فرزندان این روزنامه نگار و نویسندۀ منتقد که بالغ بر ۹ ماه است در بازداشت به سر می برد، از آنان دلجویی کردند.

 

همزمان رسانه های خبری خبر دادند که بهاره هدایت، فعال دانشجویی دربند، کاندیدای جایزه دانشجویی «صلح» اتحادیه سراسری دانشجویان اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۰ شده است.

 

هدایت که از سوی ۴۵ اتحادیه دانشجوییِ ۳۷ کشور جهان، نامزد دریافت این جایزه شده، بالغ بر صد روز است که در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می برد.

 

وی پیش تر از این، به اتهام شرکت در تجمعات دانشجویی سال ۱۳۸۵ از سوی دادگاه انقلاب به دو سال حبس تعلیقی محکوم شده و تیرماه سال ۱۳۸۷ نیز به همراه محمد هاشمی، دیگر فعال دانشجویی، بازداشت و مدتی را در زندان به‌سر برده بود.

 

روز گذشته سالروز تولد و همچنین سالگشت ازدواج بهاره هدایت بود که همسر و دوستانِ وی، در غیاب ایشان، یاد وی را گرامی داشتند


-- 
سبز مي مانيم، تا هميشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر