۱۳۸۹ خرداد ۲۳, یکشنبه

خشم شدید مراجع قم و بیت امام از اهانتهای دفتر رهبری

خشم شدید مراجع قم و بیت امام از اهانتهای دفتر رهبری

جرس: شنیده ها حاکی از آنست که اخیرا مطالبی با عنوان "ناگفته هائی از رابطه امام با رهبری" از زبان فردی که خود را از محافظان پیشین آقای خامنه ای معرفی می کند، در قالب سی دی به شکل وسيعی در کشور توزیع شده است. متن کامل این سی دی موهن روز یکشنبه 16 خرداد 89 در صفحه 12 کیهان با عنوان "متن سخنراني يكي از محافظان مقام معظم رهبري در سال 68 ناگفته هايي از رابطه امام و رهبري" منتشر شد.

http://kayhannews.ir/890316/12.htm

در این گزارش مطالب خلاف واقع متعددی درباره مرحوم آیت الله خمینی، اغراق فراوانی درباره آقای خامنه اي و نسبتهای ناروائی نسبت به علمای درگذشته همچون مرحوم آیت الله بهجت و مرحوم آیت الله بهاء الدینی و از همه مهمتر اهانتهای سخیفی به مرجع محترم تقليد فقیه متأله آیت الله جوادی آملی و آیت الله حسن زاده آملی منتشر شده است.

از آنجا که مطالبی در حد اطلاع از اندرونی بیوت مراجع بویژه مرحوم آيت الله خمینی و گزارش لحظات آخر حیات بنیانگذار جمهوری اسلامی یا جزئیات جلسه اضطراری مجلس خبرگان که تنها فرد حاضر در همه آنها شخص آقای خامنه ای بوده و هرگز محافظان شخصی به اینگونه جلسات راه داده نمی شوند، این احتمال قريب به يقین را ایجاد کرده که دفتر آقای خامنه ای روایت شخص ایشان را از وقایع مورد نظر از زبان محافظ شخصی وی که اسمش مشخص نیست ابتدا در قالب سی دی منتشر کرد تا بعدا به عنوان اسناد تاریخ کشور ثبت شود.

انتشار این متن مشکوک بطور کامل در روزنامه کیهان این احتمال را تقویت کرده، زیرا مطالب مرتبط با رهبری جز با اذن دفتر ایشان در رسانه های داخلی قابل انتشار نیست آن هم متنی حاوی این مقدار اطلاعات جزئی از مهمترین وقایع تاریخ معاصر

انتشار گزارش کیهان قبل از همه با عکس العمل شديد بیت آیت الله خمینی مواجه شد. دروغهائی که در این گزارش به رهبر فقید انقلاب نسبت داده شده بود از جمله بارها تصریح به رهبری آقای خامنه ای در وصیت به مرحوم احمدخمینی و اکبر هاشمی رفسنجاني و اینکه آن مرحوم در لحظات پايانی حیاتش قبل از خانواده و بعد از آن تنها با سید علی آقا صحبت خصوصی کرد که کذب بیّن است خشم بازماندگان آیت الله خمیني را باعث شده است.

گفته شده هاشمی رفسنجانی که مهمترین شاهد اکثر این وقايع است نیز از این همه دروغ و دغل متعجب شده است. اما نسبت اینکه آیت الله جوادی آملی - که به تقوی و اعتدال در حوزه قم اشتهار دارد - دست آقای خامنه ای را بوسیده باشد و یا مرحوم آیت الله بهاء الديني که از زهاد قم بود برای بوسیدن دست آقای خامنه ای خیز برداشته باشد، یا آقايان جوادی آملي و حسن زاده آملی برای استقبال موکب آقای خامنه اي تا عوارضی اتوبان قم رفته اند و ساعتها آنجا منتظر بوده اند ، یا حمایتهای مرحوم آيت الله بهجت از آقای خامنه ای که کذب محض است، در بیوت مراجع تقلید با انزجار و خشم زائدالوصفی مواجه شده است. تا آنجا که شنیده شده برخی از مراجع تقلید یکشنبه شب با دفتر رهبری تماس گرفته به وی تذکر مي دهند اگر در اسرع وقت مطلب از سوی بیت آقای خامنه اي تکذیب نشود علما و مراجع خود تکذیب خواهند کرد و برای رهبری گران تمام خواهد شد. در این تهدید تلفنی به سیره مرحوم آیت الله خمینی در مواجهه با غلو اغراق اطرافیان تذکر داده شده است.

روزنامه کیهان در صفحه دوم شماره دوشنبه 17 خرداد به نقل از فرد ناشناسی از دفتر رهبری گزارش یادشده را به فردی که خود را از محافظان پیشین آقای خامنه ای معرفی می کرد نسبت داده، مدعی شده که گزارش یادشده حاوی مطالب خلاف واقع و اغراق آمیز فراوانی است که ناخشنودی و گلایه شدید آقای خامنه ای را در پی داشته است.


http://www.kayhannews.ir/890317/2.htm


عقب نشینی آشکار آقاي خامنه اي در برابر اعتراض شدید مراجع قم و بیت امام با توجه به وقايع اسف بار 14 خرداد معنی دار است. البته کيهان بار دیگر دم از "خوی پیامبرگونه" آقای خامنه ای زده است. اما دم خروس را فراموش کرده پنهان کند. اگر به ادعای کیهان اين مطلب سخیف علاوه بر سي دی در برخی خبرگزاری های رسمی قبلا منتشر شده بود چرا این رهبر پیامبرگونه قبل از ابراز خشم مراجع قم آنرا تکذیب نکرد؟

این خبرگزاری رسمی مورد نظر کیهان همان خبرگزاری است که کیهان بیانیه جعلی جامعه مدرسين در تکفیر سروش را به آن نسبت داد . بیانیه ای که وجود خارجی نداشت. جالب توجه آنکه  حسین شریعتمداری در انتهای مداحی هاي خود افزوده است دربازخوانی گزارش گفته شده هیچ نکته اغراق آمیزی در آن نیافته است.

گفتنی است یکی از علایق آقای خامنه اي بوسیده شدن دست ایشان توسط خواص است. اما آقای مصباح يزدی علاوه بر دست، پای ایشان را بوسید که فیلم آن در یوتیوپ  موجود است. انتظار آقاي خامنه ای از "خواص بی بصیرت" همان است که مصباح یزدی مرتکب شد.



-- 
سبز مي مانيم، تا هميشه
همه باید مهیای خرداد پر حادثه باشیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر