۱۳۸۹ خرداد ۱۶, یکشنبه

آیت الله صانعی: آمران و عاملان هتک حرمت دچار جنون سیاسی شده اند

آیت الله صانعی: آمران و عاملان هتک حرمت دچار جنون سیاسی شده اند

 
به گزارش وب سایت رسمی آیت الله صانعی، وی با بیان اینکه عاملان و آمرین این مسئله دچار جنون سیاسی شده اند افزود: اگرچه ظاهر این حرکت تأسف بار بود اما در واقع باید متوجه بود این اقدام به نفع اسلام و به نفع اهداف حضرت امام تمام شد.

وی همچنین تاکید کرد :شما با آن پاسخ سنجیده و با تمسک به آیه شریفه "وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلاَماً" تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کردید و ملت هم به خوبی متوجه این قضیه شدند.

آیت الله صانعی با بیان اینکه نمی‌توان جلوی آزادی بیان را با هو و جنجال گرفت، ادامه داد: "این حرکت دلیل ضعف آنها ست و دلیل بر این است که اراده و مشیت خداوند بر این است که نقشه‌های آنان نقش بر آب شود.

آیت‌الله صانعی با بیان اینکه به نظر می رسد این افراد برای این اقدام و این حرکت مدت‌ها طراحی و برنامه ریزی کرده بودند ادامه داد: کسانی که این نقشه‌ها را می‌کشند اعم از عامل و آمر و محرک امروز ناتوان از حل معضلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی مملکت شده‌اند لذا برای انحراف افکار عمومی جامعه به چنین اقداماتی متوسل می‌شوند، آنها می خواهند سخن امروز مردم غیر از درد مردم باشد اما من امیدوارم آقایان به هوش بیایند و در خط امام قرار بگیرند.

ایشان با اشاره به جایگاه علمی سید حسن خمینی تصریح کرد: شما امروز از جایگاه فقهی خوبی برخوردارید، مطمئناً چاپ اثر شما در حوزه فقه و فلسفه اینها را ناراحت کرده است و آنها را وادار به انجام چنین حرکاتی کرده است. اما مطمئن باشید که امروز عظمت امام و محبوبیت شما با این اقدام چندین برابر شد من خانواده هایی را دیدم که گریه می کردند و از این رخداد متأثر بودند اما به آنها گفتم که ناراحت نباشید چرا که اینها با این اقدامات با دست خودشان، خودشان را از بین می برند که "تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ بِیَدِکَ الخَیْرُ."
 



--
سبز مي مانيم، تا هميشه
همه باید مهیای خرداد پر حادثه باشیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر