۱۳۸۹ آبان ۲۱, جمعه

درگذشت ناگهانی یکی از بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via .: سحام نيوز :. by ahmad on 11/11/10

به گزارش منابع حقوق بشری، یکی از بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات، پس از حدود هشت ماه زندان، بعد از آزادی ناگهان هر دو کلیه اش از کار افتاده و جان می بازد.

به گزارش کانون حمایت ازخانواده های جان باختگان و بازداشتی ها، این بازداشتی اعتراضات سال گذشته، قبل از درگذشتش وصیت می کند که اعضای بدنش را به مردم هدیه کنند و خانواده داغدار نیز، وصیت فرزندشان را انجام می دهند .

این گزارش افزود "پدرو مادر پیر این زندانی سیاسی توسط رژیم تهدید شده اند که به کسی چیزی نگویند و آنها نیز از ترس جان مابقی فرزندانشان سکوت کرده اند و این درد جانکاه و بزرگ را جایی بازگو نکرده اند . "

خبرنگار کانون که توانسته بود با یکی از اعضاء این خانواده صحبت کند می گوید که عضو خانواده فقط به شرط مشخص نشدن اسم خانواده حاضر به بیان این خبر شده است .این عضو خانواده بیان کرده است که درد ها و داغهای مردم خیلی بیش از آن چیزی است که درسایت ها وخبرها آمده است و فقط آن قسمتی را شامل می شود که بیان شده و علنی گشته اند و بسیاری رنج ها و شهادت ها و رازهای نگفته وجود دارد که در قلبها و نگاههای مردم ستمدیده باقی است و تا بحال بیان نشده است .

افرادی چون حسام ترمسی و چندین نفر دیگر از بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات سال گذشته نیز، بعد از آزادی از ماهها زندان، ناگهان دچار بیماری ها و عوارض ناشناخته شده و بستری گریده اند و کسی هم پاسخگوی آنان نیست


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر