۱۳۸۹ آذر ۴, پنجشنبه

سید محمد خاتمی: تاج زاده را همواره بر سر پیمانی استوار یافتم که با خدای خود ...

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 11/24/10

جرس: سید محمد خاتمی در پیامی به مناسبت سالروز تولد سید مصطفی تاج زاده، این زندانی سیاسی اصلاح طلب را از بندگان خوب خدا توصیف کرده که به نوشته‌ی خاتمی، همواره بر سر پیمانی با خدای خود بسته، استوار مانده است.


به گزارش نوروز، متن پیام خاتمی بدین شرح است:

سپاس خداوند را که انسان را آزاد و آگاه آفرید و امام یکتاپرستان و پیشوای ما دردمندان حضرت علی (ع) را الگویی قرار داد برای انسان، آنگونه که باید باشد.

پاییز با آذر به پایان می رسد و زمستان آغاز می گردد، آذر مظهر سرما و فسردگی است ولی نام آذر که به معنی آذرخش تابناک است گرما و شور را نیز تداعی می کند.

آذرخش ایمان، آگاهی، نجابت و دلیری؛ مصطفی تاج زاده عزیز در آذر زاده می شود تا پیرامون خود را گرم و نورانی کند. مبارک باد بر همه ما این زادروز خوب.

تاج زاده را همواره بر سر پیمانی استوار یافتم که با خدای خود بسته است. خداوند انسان را با کرامت ذاتی آفریده و او را آزاد و آگاه بر سرنوشت خود حاکم خواسته است. و بندگان خوب خدا نیز به انسان و انسانیت چنین می نگرند.

دریغ و درد که مصطفی عزیز در بند است گرچه آزادگان مومن دربند هم آزادند.

مبارک باد عید سعید غدیر بر جناب مصطفی تاج زاده و بر بانوی باکرامت، شکیبا و باشهامت او، سرکار خانم فخرالسادات محتشمی پور، که گامی را از همراهی با تاج زاده عزیز واپس ننهاده است.

سید محمد خاتمی
۱/۹/۱۳۸۹


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر