۱۳۹۱ آبان ۲۱, یکشنبه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: کاهش قیمت ارز در بازار واقعی نیست

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 


جرس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش قیمت ارز می‌تواند تابعی از موضوع نظارت یا برنامه ریزی و یا امید آفرینی به قصد عدم هجوم به بازار باشد اما من این کاهش را واقعی نمی‌دانم.


به گزارش ایلنا، ایرج ندیمی در رابطه با صحبت‌های وزیر ارشاد در زمینه کاهش قیمت کاغذ در کشور با ارز معاملاتی گفت: واردات و تراز و قیمت کاغذ در کشور با روش پیشنهادی وزیر ارشاد به سال گذشته برنخواهد گشت.


وی در ادامه بیان کرد: با توجه به نوع ارز و میزان واردات و تقاضای کاغذ در بازار، رفتار امروز مسئولان دولتی متناسب با واقیعت‌های اقتصادی کشور نیست و امکان اینکه ما بخواهیم بر گردانیم به سال قبل نه در منابع بودجه‌ای کشور و در تصورات اجرایی پیش بینی نشده است. این پیشنهاد اصلا در کشور اجرا شدنی نیست.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که صداقت به معنای این است که ما واقیعات را به مردم بگوییم گفت: بی‌اعتمادی ریشه در عدم صداقت دارد و مسئولان نباید حرفی را به مردم بزنند که منجر به بی‌اعتمادی در مردم شود. ولو اینکه حرف مسئولان در امروز ممکن است برای مردم باور ایجاد کند اما اگر درچند روز بعد حرف آن‌ها درست از آب در نیامد مردم را نسبت به حرفهای خود بی‌اعتماد خواهند کرد.


نماینده لاهیجان در خانه ملت خطاب به مسئولان کشور گفت: مسئولان بهتراست به مردم حرف راست را بزنند تا موجب بی‌اعتمادی مردم قرار نگیرند و ملت فکر نکنند که مسئولان همواره به آن‌ها دروغ می‌گویند.


ندیمی خاطرنشان کرد: واقیعت و راست حرف در زمینه اقتصاد کاغذ در کشور این است که قیمت ارز، ترزیق ارز، و امکان گشایش ارزی از نظر مدیریت بازار و تقاضا کاغذ اساسا پاسخگوی طراز ریالی و قیمتی با سال گذشته نخواهد بود.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اظهار نظر مسئولان در رابطه با کاهش قیمت ارز گفت: همواره اظهار نظر مسئولان تابعی از چند دلیل است که در یک دلیل به دنبال جلوگیری از احتمالات افزایش قیمت و دلیل دیگر پاسخگویی به مراجع نظارتی و زمینه تبلیغی برای کار کرد‌های مدنظر است. 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر