۱۳۹۱ آبان ۱۷, چهارشنبه

خبر تکمیلی/ تماس ماموران با عموی ستار بهشتی: فردا جنازه را در کهریزک تحویل ب...

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via سایت خبری تحلیلی کلمه by ویرایشگر کلمه on 11/6/12

بر اساس گزارش های تکمیلی در اختیار کلمه، ماموران امنیتی در تماس تلفنی دوباره با خانواده ستار بهشتی، از آنها خواسته اند فردا جنازه این زندانی ِ کشته شده را در کهریزک تحویل بگیرند.

به گزارش خبرنگار کلمه، این تماس تلفنی از سوی ماموران پلیس فضای تبادل اطلاعات با عموی ستار بهشتی انجام گرفته و از وی خواسته اند فردا به همراه خانواده برای تحویل گرفتن جنازه برادرزاده اش به پزشکی قانونی کهریزک مراجعه کنند.

بدین ترتیب احتمال ناامیدانه ای که در خبر قبلی کلمه مطرح شده بود مبنی بر اینکه شاید ماموران با این ادعا قصد آزار خانواده ستار بهشتی را داشته اند، نیز منتفی به نظر می رسد.

کشته شدن یک زندانی دیگر در اوین، آن هم حدود ده روز پس از بازداشت و در پی شکنجه های تکان دهنده ای که برای افشای ابعاد آن هنوز باید منتظر بود، فاجعه ای است که مشخص نیست مسئولان قضایی و امنیتی چگونه می خواهند پاسخگوی آن باشند و چه توضیحی در این باره برای مردم و خانواده ی این زندانی دارند که فرزندشان پشت دیوارهای زندان نظارت ناپذیر اوین، زیر شکنجه کشته شده است.

گزارش کامل کلمه در این باره را که حاوی روایت زندانیان بند ۳۵۰ اوین و نیز اظهارات خواهر ستار بهشتی است، در اینجا بخوانید.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر