۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

غریو الله اکبر در شامگاه 24 بهمن نقاط زیادی از تهران را لزراند.

غریو الله اکبر در شامگاه 24 بهمن نقاط زیادی از تهران را لزراند.

فایل های صوتی و ویدئویی منتشر شده در اینترنت حاکی از گستردگی و تنوع شعارها دارند. در یکی از فایل های صوتی مردم شعار می دهند، "مبارک بن علی، بشار اسد، (بعدش کی؟ این را شما بگویید. سعی کنید قافیه هم حفظ شود :-)   )" در فایل ویدئوی دیگر، مردم شعار "زندانی سیاسی آزاد باید گردد" سر می دهند. البته نیاز به گفتن نیست که "مرگ بر دیکتاتور" و "یا حسین - میر حسین" پای ثابت شعارها در تمام فیلم های منتشر شده هستند.

لینک چند ویدئو و فایل صوتی از شعارهای این شب را برایتان در زیر آورده ایم. البته می دانیم، این روزها، از داخل ایران، همین که به ایمیلتان دسترسی دارید و می توانید این ایمیل را بخوانید، خدا را شاکرید و لینک صوتی و ویدئویی در این آشفته بازار اینترنت احتمالاً به درد شما نخورد. به هر حال داشتن لینک ها هم خالی از لطف نخواهد بود.

این نکته را هم فراموش کردیم که به دلیل اختلالات اینترنتی اخیر، روند خبرنامه موج سبز با سختی مواجه شده و احتمالاً در چند روز آینده نتوانیم تمام اخبار را به صورت خبرنامه برایتان ارسال کنیم. البته نگران نباشید. سعی خواهیم کرد برخی از مهمترین اخبار حوادث و اتفاقات اخیر را به همین شکل به صورت ایمیل ساده برایتان ارسال کنیم.

شاد باشید و سلامت،
دوستان شما در گروه دانشجویی موج سبز


لینک ویدئوها





--


بیست پنجم بهمن؛ دوباره در خیابان ها همدیگر را می بینیم
تحریم فعال؛ راهبرد جنبش سبز در انتخابات
 سبز مي مانيم، تا هميشه

۱ نظر: