۱۳۸۸ مهر ۷, سه‌شنبه

علیزاده طباطبایی: حسین شریعتمداری رفته اسنادش را بیاورد اما هنوز نیامده!

علیزاده طباطبایی: حسین شریعتمداری رفته اسنادش را بیاورد اما هنوز نیامده!

 

وکیل سیدمحمد خاتمی، میرحسین موسوی و علیرضا بهشتی در پرونده شکایت از روزنامه کیهان گفت: روز شنبه در شعبه نهم دادسراي كاركنان دولت حاضر شدم و از بازپرس پرونده خواستم هرچه زودتر قرار مجرميت براي حسین شريعتمداري صادر و پرونده را براي رسيدگي به دادگاه ارسال كند.

 

به گزارش جرس، سیدمحمود علیزاده طباطبایی درباره آخرین وضعیت شکایت موسوی، خاتمی و بهشتی از روزنامه کیهان گفت: پس از آنكه بازپرس شعبه نهم دستور توقيف روزنامه كيهان را صادر و براي موافقت پرونده را به دادستان سابق تهران ارسال كرده بود ،حسين شريعتمداري در شعبه نهم حاضر شد. در آن جلسه مدير مسسول روزنامه كيهان مدعي شد كه براي مطالب انتشاريافته در روزنامه اسنادي را در اختيار دارد‏، به همين دليل از رييس شعبه نهم دادسراي كاركنان دولت مهلت خواسته تا مدارك خود را آورده و ارائه دهد."

 

وی افزود: از آن زمان به بعد حسين شريعتمداري رفته تا اسناد خود را بياورد اما هنوز بازنگشته است. به همين دليل روز گذشته در شعبه نهم دادسراي كاركنان دولت حاضر شدم و از بازپرس پرونده خواستم هرچه زودتر قرار مجرميت براي شريعتمداري صادر و پرونده را براي رسيدگي به دادگاه ارسال كند.

 

پیش از این محمود عليزاده طباطبايي با اعلام شکایت میرحسین موسوی ، سید محمد خاتمی و علیرضا بهشتی از روزنامه کیهان، در تاريخ 30 مردادماه سالجاري خبر از صدور دستور توقيف روزنامه كيهان به علت عدم حضور شريعتمداري در شعبه نهم دادسراي كاركنان دولت داده بود. روزنامه کیهان چند روز بعد خبرداد که حسين شريعتمداري در سوم شهريورماه در اين شعبه حاضر شده و در باره چند پرونده مورد بازجويي قرار گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر