۱۳۸۸ مهر ۵, یکشنبه

نامه همسر دکتر ملکی به رئیس قوه قضاییه

    نامه همسر دکتر ملکی به رئیس قوه قضاییه

     

    4:17 صبح یک‌شنبه، 5 مهر 1388

     

     

    همسر دکتر محمد ملکی نامه‌ای خطاب رئیس قوه قضائیه منتشر کرد. به گزارش خبرنامه امیرکبیر خانم میرمعز ضمن تشریح بیماری‌های دکتر ملکی و وضعیت نامناسب جسمی وی خواستار انتقال دکتر ملکی 76 ساله، مسن ترین زندانی سیاسی، به بیمارستان جهت معاینه شد. متن این نامه به شرح زیر است:

     

    بنام خدای سبحان

ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران
 

    احتراما:

تصویر نامه مورخ 20/06/1388 اینجانب قدسی میرمعز همسر جناب آقای دکتر محمد ملکی رئیس اسبق دانشگاه تهران با عنوان بازپرس محترم شعبه 2 امنیت مجتمع قضائی دادگاهها و دادسراهای انقلاب اسلامی به پیوست ارسال و توجه حضرتعالی را به موارد زیر معطوف می دارم.
 
همانگونه که ضمن نامه فوق الاشاره تشریح شده، همسرم به لحاظ تحمل حبس های مکرر و طولانی، از یک سو از مشکلات ناشی از ستون فقرات، از یک سو درد ناشی از اعصاب مچ دست، از یک سو بیماری مغز و اعصاب و از سوی دیگر بیماری سرطان پیشرفته پروستات رنج می برد، و در حال شیمی درمانی از طریق تزریق زمان بندی شده آمپول می باشد.
 
در حال حاضر بیماری نوسان ضربان قلب ( آریتمی ) ایشان حیات وی را تهدید می کند. مشکلات جسمی ایشان به گونه ای است که همواره جهت ادامه درمان به بیمارستان دی که پرونده پزشکی ایشان در آنجاست، مراجعه می شده است. در نامه مذکور تقاضا کرده ام که ضمن لحاظ نمودن مراقبتهای امنیتی، همسرم جهت معاینات ضروری به بیمارستان دی که پیشینه پزشکی ایشان در آنجاست اعزام گردد.
 

    همچنین با توجه به اینکه همسرم هیچگونه فعالیت مخفی نداشته و از این حیث بیم تبانی در مورد وی منتفی بوده، و با توجه به اینکه ایشان 76 ساله و مسن ترین زندانی سیاسی فعلی در بند است و احتمال متواری شدن نیز از سوی ایشان منتفی می باشد و اساسا ایشان هیچگاه در اندیشه ماندن در سرزمینی غیر از ایران نبوده و نیستند، لذا تقاضا دارد با لحاظ نمودن کهولت سن با تبدیل قرار ایشان از بازداشت به قرار مناسب دیگر، اقدام فرمائید.

    قدسی میرمعز

    همسر دکتر محمد ملکی

    رونوشت :

    · دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران

    · مدیر کل محترم سازمان زندانهای کل کشور

    · ریاست محترم دادگستری استان تهران

    · کمیسیون محترم اصل نود مجلس شورای اسلامی جهت ملاحظه

    · کمیسیون محترم موضوع ماده 15 قانون حفاظت از حقوق شهروندی

    · دبیر محترم ستاد حقوق بشر قوه قضائیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر