۱۳۸۸ مهر ۵, یکشنبه

سازماندهی گروههای چماقدار برای سرکوب دانشجویان

سازماندهی گروههای چماقدار برای سرکوب دانشجویان

 

سرویس دفاع مقدس و انقلاب اسلامی : مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به صحبت های رهبری در ضرورت مقابله با جنگ نرم گفت: بسیج دانشجویی با تبیین و آموزش تکنیک ها و تاکتیک ها، در حال تشکیل ستادهای دانشجویی مقابله با جنگ نرم است.

 

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از «شبکه خبر دانشجو»، سراج با اشاره به راهکار و راهبردهای بسیج دانشجویی برای تربیت نیروهای پیگیری کننده منویات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: با توجه به ضرورت این امر و شناخت تاکتیک ها و تکنیک ها توسط افسران جوان، هم سازمان بسیج دانشجویی و هم دانشجویان باید در تبیین این امر به صورت ماموریت ویژه نگاه کنند تا به سرعت، خود را برای مقابله با این مقوله آماده سازند.

 

وی با ابراز خرسندی از اینکه ضرورت این طرح از صحبت های نماینده بسیج دانشجویی در دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان برآمد، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج دانشجویی با همان نگاه ویژه ای که در شناسایی آسیب ها و فتنه های نظام دارد؛ با همان نگاه نیز به دفاع و مقابله خواهد پرداخت.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور همچنین به تشکیل کارگاه ویژه و متمرکز مقابله با جنگ نرم برای 313 دانشگاه هدف اول کشور در هفته اول مهرماه اشاره و اضافه کرد: بقیه دانشگاه ها نیز در کارگاه های استانی با این تکنیک و تاکتیک ها آشنا می شوند.

 

Link: http://www.iranpressnews.com/source/065988.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر