۱۳۸۸ مهر ۶, دوشنبه

وضعيت نامعلوم خودروهايی که در حوادث اخير بوق زدند

وضعيت نامعلوم خودروهايی که در حوادث اخير بوق زدند

 

روزنامه اعتماد: استاندار تهران گفت؛ مالکان خودروهايي که در اغتشاشات اخير با سوءاستفاده از فضا و بوق زدن هاي ممتد و ايجاد راهبندان هاي غيراصولي مردم را اذيت کرده اند، احضار مي شوند.

 

مرتضي تمدن با اشاره به مصوبه شوراي تامين استان گفت؛ گفته ايم با هر يک از مالکان خودروهايي که با حرکت هاي غيرمتعارف موجب سلب آرامش مردم و اختلال در نظم و انضباط ترافيکي شهر شوند، مطابق قانون برخورد شود و اين امري کلي است و هيچ ارتباطي با اغتشاشات اخير ندارد.

 

استاندار تهران عنوان کرد؛ با اين وجود، عده يي که در اغتشاشات اخير با سوءاستفاده از فضا و بوق زدن هاي ممتد و ايجاد راهبندان هاي غيراصولي مردم را اذيت کرده اند، احضار مي شوند و مورد سوال قرار مي گيرند، چرا که اين افراد به نوعي مرتکب تخلف راهنمايي و رانندگي شده اند.تمدن در پاسخ به اين سوال که توقيف اين دسته از خودروها توسط مراجع ذي ربط تکذيب مي شود، عنوان کرد؛ چنين چيزي نداريم که هيچ مقامي قبول مسووليت نکند. مالکاني که پلاک خودرو، گواهينامه يا ساير مدارک آنها توقيف و هيچ مقام مسوولي در مورد نحوه پيگيري به آنها توضيحي نداده است، براي پيگيري موضوع به بازرسي استانداري واقع در خيابان شهيد بهشتي مقابل در جنوبي مصلي مراجعه کنند.

 

وي با تاکيد بر اينکه بنده دستورات لازم جهت پاسخگويي به اين دسته از مالکان را خواهم داد، تصريح کرد؛ حتماً مقامات مسوول در راهنمايي و رانندگي پاسخگوي اين امر هستند، در غير اين صورت مالکان خودروها به بازرسي استانداري مراجعه کنند.

 

استاندار تهران در مورد جريمه لحاظ شده براي اين دسته از مالکان، خاطرنشان کرد؛ طبق قانون با اين مالکان برخورد مي شود، اما اگر مدارک اين افراد در مکان هايي است که دسترسي به آن ندارند، به بازرسي استانداري تهران مراجعه کنند تا استانداري براي حل مشکل به اين افراد کمک کند. در همين رابطه رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به صحبت هاي استاندار تهران گفت؛ در اين رابطه هيچ هماهنگي با پليس راهنمايي و رانندگي نشده است.

 

در حالي که به گفته استاندار تهران «اين افراد به نوعي مرتکب تخلف راهنمايي و رانندگي شده اند» و «حتماً مقامات مسوول در راهنمايي و رانندگي پاسخگوي اين امر هستند»، سرهنگ هاشمي رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران نيز در گفت وگو با ايلنا گفت؛ در اين رابطه هيچ هماهنگي با ما نشده

است. اين موضوع امنيتي و اطلاعاتي است و به ما ارتباطي ندارد. موضوع را بايد از پليس امنيت جويا شد.

 

رئيس مرکز اطلاع رساني پليس راهور تهران بزرگ نيز از اين موضوع اظهار بي اطلاعي کرد.

 

بر اساس اين گزارش، مرکز اطلاع رساني ناجا و تهران بزرگ نيز اعلام کرده اند در حال بررسي موضوع بوده و در اين رابطه بعداً اطلاع رساني مي کنند.

 

Link: http://www.iranpressnews.com/source/066030.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر