۱۳۸۸ دی ۵, شنبه

درگیری های تهران به میدان انقلاب و هفت تیر کشیده شد

درگیری های تهران به میدان انقلاب و هفت تیر کشیده شد
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۸۸, ساعت ۱۲:۳۸ بعد از ظهر

شبکه جنبش راه سبز (جرس): گزارشهای ارسالی خبرنگاران جرس از سطح تهران حکایت از گستردگی و تشدید درگیری ها دارد.

به گزارش جرس از میدان های انقلاب، فردسی، امام حسین و هفت تیر خبرهایی مبنی بر درگیری شدید بین عزاداران حسینی  و نیروهای نظامی و لباس شخصی به گوش می رسد.

بنا بر مشاهدات خبرنگار جرس، برخوردهای گاردهای ویژه و خصوصا نیروهای لباس شخصی با مردم معترض بسیار خشن است.

همچنین از دقایقی پیش تعداد بسیار زیادی از نیروهای گارد ویژه با تجهیزات کامل از میدان فردوسی در حال حرکت به سمت چهار راه ولی عصر و انقلاب دیده شده است. که حکایت از تشدید درگیری ها در میدان انقلاب است.

 

گزارش درگیری شدید در میدان امام حسین
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۸۸, ساعت ۱۱:۴۶ قبل از ظهر |

شلیک گاز اشک آور و برخورد شدید نیروهای گارد ویژه با مردم

شبکه جنبش راه سبز (جرس): همزمان با تاسوعای حسینی (ع) و شدت گرفتن اعتراضات مردمی، پلیس در میدان امام حسین  (ع) به شدت با مردم معترض مقابله می کند.

به گزارش خبرنگار جرس، پلیس علاوه بر ضرب و شتم مردم عزادار معترض، از دقایقی پیش اقدام به شلیک گاز اشک آور کرده است. اما با این وجود هنوز موفق به پراکنده کردن معترضین نشده است.

درگیری ها در میدان امام حسین (ع) و پل چوبی شدید گزارش شده است در عین حال برخی خبرهای تایید نشده از درگیری در حوالی میدان فردوسی نیز حکایت دارد.

خبرهای تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

 

شبکه جنبش راه سبز (جرس): نیروهای یگان ویژه که از صبح امروز در حال برخورد شدید با مردم عزادار و معترض تهران هستند دقایقی پیش به خبرگزاری ایسنا یورش کردند.


به گزارش خبرنگار جرس، در پی حملات نیروهای نظامی به مردم و تعقیب آنها توسط موتور سواران نیروهای یگان ویژه، مردم به کوچه های و خانه های اطراف میدان انقلاب پناه بردند، در این میان عده زیادی نیز در محوطه خبرگزاری ایسنا پناه گرفتند که متاسفانه دقایقی پیش نیروهای یگان ویژه با هجوم به درون خبرگزاری دانشجویان ایران، مردم را به وسیله باتوم و زنجیر به شدت مضروب کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر