۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

محسن مخملباف روایت دیگری از به شهادت رسیدن سید علی حبیبی موسوی خامنه دارد

محسن مخملباف روایت دیگری از به شهادت رسیدن سید علی حبیبی موسوی خامنه دارد
روایت محسن مخملباف :

سید علی موسوی حبیبی از چندین روز قبل تلفنی بارها تهدید به قتل شده است. خانواده او از این تهدیدها با خبر بوده اند و برایش ابراز نگرانی می کرده اند.

امروز "عاشورا" یک پاترول جلوی در خانه آن ها ابتدا چندین نفر را جلوی چشم سید علی موسوی زیر می گیرد، بعد از درون پاترول ۵ نفر از نیروهای امنتی پیاده می شوند و یکی از آن ها از نزدیک ترین فاصله با کلت به سینه سید علی موسوی شلیک می کند طوری که گلوله از پشت او خارج می شود. بعد آن ۵ نفر با پاترول سراسیمه می گریزند. برادر زن سید علی او را به بیمارستان می رساند اما قبل از آن که سید علی موسوی به بیمارستان برسد به شهادت نائل می شود.

امشب نیروهای امنتی به بیمارستان رفته اند و گفته اند جسد سید علی موسوی را با خود به پزشکی قانونی کهریزک می بریم و خانواده شهید را تهدید کرده اند که حق برگزاری مراسم را ندارند. (احتمال آن وجود دارد که شبانه پیکر او را مخفیانه به خاک بسپارند تا مانع از مراسم تدفین او شوند.)

سید علی موسوی ۴۳ سال داشته است و پدر ۲ فرزند است. او صاحب یک دختر ۱۷ ساله و یک پسر ۷ ساله است. ابراهیم موسوی برادر او پیش از این در جنگ شهید شده است. خانواده شهید موسوی معتقدند این یک ترور از قبل طراحی شده است برای فشار آوردن به مهندس میرحسین موسوی و فامیل او.

از آنجا که حکومت پیکر شهدای عاشورا را برای جلوگیری از مراسم تدفین ربوده است، مردم ایران در هر کجا مراسم بزرگداشت شهدای ربوده شده عاشورای امسال را در خیابان ها برگزار خواهند کرد. در همان محورهای عاشورا.

محسن مخملباف
یکشنبه عاشورای ۸۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر