۱۳۸۸ دی ۵, شنبه

بهرام افشار ، بي سر وصدا "صدا و سيما" را تحريم کرد

بهرام افشار ، بي سر وصدا "صدا و سيما" را تحريم کرد

طبق گزارش خبرنگار رويداد بهرام افشار، گوينده مشهور اخبار شبکه اول  از حضور در صدا و سيماي جمهوري اسلامي خودداري کرده است. بهرام افشار پس از اتفاقات پس از انتخابات خرداد و روند ضد ملي اين رسانه و انتشار اخبار دروغ وي از حضور در صداوسيما به عنوان گوينده خبر به نشان اعتراض خودداري کرده است.

همچنين شنيده مي‌شود که او تاکنون بارها از طرف مقامات حراستي صداوسيما احضار شده و براي حضور مجدد تحت فشار قرار گرفته است.

سايت خبري رويداد پيش از اين براي جلوگيري از افزايش فشارها بر اين گوينده تلويزيون، از انتشار اين خبر خودداري کرده بود، اما يک وبلاگ‌ نويس در وبلاگ خود پرده از اين ماجرا برداشته است.

اين يادداشت اين وبلاگ نويس آمده است: "افشار را يادتان هست؟ همان اخبارگو که سال‌ها پيش همه جا پيچيد دختر چهارساله اش پاک کن را بي هوا بلعيده و از دنيا رفته. جديت، تسلط و صداي پرصلابتش هميشه گرم تر از همکارهايي مثل حياتي بود که خوش خدمتي از سر و رويشان مي باريد هميشه. از آن روزهاي مرگ فرزند به بعد موهايش با سرعت باد رو به سفيد شدن گذاشت."

اين وبلاگ نويس اضافه مي کند: "درود بر او که نه بيانيه اي داد و نه نامه اي. بي سر و صدا از دروغگويي که نه ،از گفتن دروغ هاي بزرگان کناره گيري کرد .درود بر او که عواقب اين کار را به جان خريد بدون هيچ پاداشي. چه چيز براي يک اخبارگو ارزشمندتر از محبوبيت در ميان مردمش است؟ او بزرگترين فرصت محبوبيت را بي سر و صدا سپري کرد. درود بر او که فقط براي دلش، فقط براي سرزمينش تحريمي بزرگ انجام داد.تحريمي که هنوز که هنوز است رهبران سياسي جنبش سبز جرات طرح آن را ندارند؛ اعتصاب.

ارزش اين عمل او زماني روشن ميشود كه او را كه فردي معتقد به اسلام و نظام اسلامي است را با  آقاي حياتي دورو و نان به نرخ روز بخور كه اساساً فردي غيرمذهبي و بيزينس من با چند شركت تبليغاتي است و اعتقادي هم به نظام ندارد مقايسه كرد. احتمالا از اين دست آدم هاي بي سر و صدا در جنبش سبزمان کم نيستند."

۱ نظر:

  1. اگه فردا اومد رو صفحه تلویزیون گفت اینا همش شایعس ما کدومو باور کنیم؟

    پاسخحذف