۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

زمینه سازی های مشكوك برای دستگیری مردمی! موسوی

زمینه سازی های مشكوك برای دستگیری مردمی! موسوی


برخی منابع خبری از پاساژ مهستان خبر می دهند بنرها و تابلونوشته های بسیاری با این مضامین كه "مردم خود می‌خواهند نسبت به‬ ‫اقدام انقلابی‬ ‫در برخورد با سران فتنه بپردازند" در حال چاپ است.

به گزارش خبرنگار "آینده" این تابلوهای تبلیغاتی قاعدتا برای تجمع فردا آماده می‌شود كه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای آن در میدان انقلاب فراخوان داده است.

پاساژ مهستان از مراكز عمده تولید بنر و مقولات تبلیغاتی، به ویژه مربوط به مداحان و هیئت های مشهور است.

در همین حال در برخی محافل ‫گفته شده فردا عده ای قصد دارند حركت كرده و به صورت مردمی! اقدام به دستگیری میرحسین موسوی نمایند.

سایت روزنامه نزدیك به یكی از نهادها هم نوشت:" فردا پس از پایان تجمع بزرگ عاشوراییان در محكومیت حرمت‌شكنی فتنه‌گران در روز عاشورا، تحصن مردمی در مقابل دفتر كار میرحسین موسوی در خیابان كارگر شمالی مقابل پارك لاله آغاز خواهد شد و این تحصن تا زمان برخورد قاطع قوه قضاییه با میرحسین موسوی و مهدی كروبی و سایر فتنه گران ادامه خواهد داشت. "

این فضاسازیها در حالی صورت می گیرد كه همواره سران نظام بر عمل در چارچوب قانون تاكید كرده‌اند و اقدامات عده‌ای خودسر و لباس شخصی در كوی دانشگاه، مجتمع سبحان و درگیریهای خیابانی كه آخرین آنها منجر به كشته شدن دست كم 7 تن در روز عاشورا شد، هزینه های زیادی به نظام و رهبری وارد كرده است.

همچنین در فضای ملتهب كنونی و عصبانیت معترضین از كشته شدن این افراد، در صورت انجام چنین تلاشهایی، احتمال حضور هواداران موسوی در محل و بروز درگیریهای خشن نیز می رود كه هوشیاری مسوولان امنیتی و تدابیر لازم برای جلوگیری از حادثه ای تازه را ضروری می سازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر