۱۳۸۸ دی ۵, شنبه

آماده باش یگان های امدادی برای حمل مجروحان احتمالی

شبکه جنبش راه سبز(جرس): پایگاه های امدادی مرکز شهر تهران برای حمل و نقل مجروحان احتمالی تجمعات معترضان در تاسوعا و عاشورا به حالت آماده باش کامل درآمده اند.

یک منبع آگاه در این رابطه به "جرس" گفت: دستور آماده باش به مراکز امدادی مرکز شهر تهران از عصر روز چهارشنبه داده شده است و امداد رسانان موظفند تا نیمه شب عاشورا برای حمل و نقل مجروحان احتمالی تجمعات معترضان در آماده باش به سر ببرند.

به گفته این منبع، مرخصی های پرسنل این مراکز در روزهای تاسوعا و عاشورا لغو شده و از همه خواسته شده در این دو روز یا در محل خدمت بمانند یا در نزدیک ترین فاصله به محل خدمت خود حضور داشته باشند.

آماده باش نیروهای امدادی در شرایطی است که از صبح امروز(شنبه) و همزمان با تجمعات پراکنده مخالفان دولت در برخی نقاط شهر، تعداد زیادی آمبولانس از خطوط ویژه مسیر میدان آزادی تا میدان امام حسین تردد می کردند و در میدان امام حسین و میدان انقلاب مراکز سیار امدادرسانی مستقر شده بود.

 

بیانیه سوم ستاد بزرگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی منتظری

اختصاصی جرس

شبکه جنبش راه سبز (جرس): ستاد برگزاری مراسم ترحیم و بزرگداشت آیت الله العظمی منتظری ، زمان و مکان برگزاری برخی دیگر از مراسمهای تدارک دیده شده در خارج از کشور، در سوگ اسوه آزادگی، انصاف و فضیلت آیت الله العظمی منتظری را اعلام کرد.

به گزارش جرس، بر این  اساس  فردا ساعت 17:30 عصر مراسمی در دانشگاه دلف هلند برگزار خواهد شد که محسن کدیور از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم سخنرانی خواهد داشت.

همچنین برنامه ای عصر روز یکشنبه برابر با 27 دسامبر درمرکز اسلامی ولیعصر تورنتو برگزار خواهد شد که در این برنامه نیز محسن کدیور در خصوص مقام آیت الله العظمی منتظری، به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی خواهد داشت. این برنامه راس ساعت 19 برگزار خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر