۱۳۸۹ دی ۱۷, جمعه

رحیمی: بار اول نیست، من در چندین انتخابات مبالغی را با نظر رهبری هزینه کرده ام

رحیمی: بار اول نیست، من در چندین انتخابات مبالغی را با نظر رهبری هزینه کرده ام


جرس: به گزارش منابع خبری جرس در ملاقات اخیر محمدرضا رحیمی معاون رئیس جمهور و محمد فروزنده رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان، رحیمی از وضع شدیدا نابسامانش بعد از مطرح شدن پرونده فساد مالی و امکان جلبش توسط قوه قضائیه گلایه می کند.
وی می گوید فرزندانم در دانشگاه مورد تمسخر و نیش و کنایه دانشجویان واقع شده اند. او از فروزنده می خواهد در دیدارش با مقام رهبری از ایشان درخواست کند کمیته ای زیر نظر خود ایشان به اتهامات وارده به وی رسیدگی کند.
رحیمی یادآور شده مقام معظم رهبری بهتر از همه می دانند که من تمام پولهای مورد بحث را صرف انتخابات کرده ام و مصرف شخصی نداشته، بعلاوه بار اول هم نبوده است. من در چندین انتخابات قبلی نیز با نظر ایشان مبالغی را هزینه کرده ام. او از جمله تصریح می کند که از همین مبالغ انتخاباتی مبلغ 500 میلیون تومان به دکتر علی لاریجانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نهم در سال 1384 پرداخت کرده است.
محمدرضا رحیمی (متولد 1327 قروه) در سه دورهٔ اول مجلس شورای اسلامی نماینده استان کردستان و از ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶ استاندار کردستان بود. او در مجلس هفتم ریاست دیوان محاسبات اداری را بر عهده داشته و در دولت نهم معاون حقوقی پارلمانی رئیس‌جمهور بود. رحیمی در تاریخ ۲۲ شهریور ماه
۱۳۸۸به معاونت اولی ریاست دولت منصوب شد.
خبر پرداخت 500 میلیون تومانی رحیمی به علی لاریجانی به گوش برخی نمایندگان مجلس مخالف احمدی نژاد می رسد. آنها موضوع را از رئیس مجلس جویا می شوند. لاریجانی ابتدا انکار می کند. بعد از ارائه برخی شواهد توضیح می دهد که حجت الاسلام اصغر حجازی مسئول دفتر مقام معظم رهبری در سال 1383 با من تماس گرفت و پیغام حضرت آقا را به من ابلاغ کرد که ایشان فرموده اند برای ریاست جمهوری نامزد شوید. من مردد بودم و در حال سبک سنگین کردن اوضاع بودم. آقای حجازی دوباره تماس گرفتند و پیغام حضرت آقا را دوباره ابلاغ کردند که حتما نامزد شوید. به فاصله کوتاهی از تماس دوم آقای حجازی، آقای رحیمی با یک پاکت به ملاقات من آمدند. گفتم چیست؟ رحیمی گفت: مخارج انتخابات است. پرسیدم: خمسش را داده اید!؟ گفت: نه! من هم نگرفتم.
نمایندگان از لاریجانی می پرسند شاید به مسئول دفترتان داده باشند! لاریجانی می گوید: شاید!
--
سبز مي مانيم، تا هميشه

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم

بسپاریم بر سنگ مزارمان تاریخ نزنند؛ تا آیندگان ندانند بی‌عرضگانِ این برهه از تاریخ ما بوده‌ایم
(دکتر فاطمی)
راي سبز من اسم سياه تو نبود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر