۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

نیم نگاهی به فساد ساختار یافته در عمق وجود دولت

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 1/24/11

در شماره ٣۴ قلم سبز
جرس: سی و چهارمین شماره از روزنامه اینترنتی «قلم سبز»، روز دوشنبه چهارم بهمن ماه ٨٩، با محوریت «اقتصاد» و عنوان "دولت وفســـاد"، منتشر شد و در اختیار کاربران و مخاطبان قرار گرفت.  

به گزارش وبگاه قلـــم سبز، سرمقالۀ امروز قلم سبزِ اقتصادی، با عنوان "دولت و فساد"، خاطرنشان می سزد "شواهد موجود بیش از هر زمان دیگری رخنۀ فساد در عمق وجود دولت را تایید می کند. در واقع در گذشته هیچگاه فساد در دولت، ساختار یافته، رسمیت داده شده و به این میزان علنی نبوده است. خبرهایی نیز دال بر انتشار اسامی مقامات رسمی دولت توسط سایت ویکی لیکس است، که در بانک های سوییس حساب بانکی دارند."

 

در ادامه ضمن اشاره به گوشه های از فساد و سوء مدیریت و موارد مشابه، آمده است "... در چنین شرایطی، با آزادسازی قیمت ها، دامنه فقر و نابرابری گسترش یافته و گروههای بیشتری از مردم خصوصا طبقه متوسط، به زیر خط فقر سقوط می کنند و ...در مقابل نابسامانی ها نیز، بسیاری از مقامات در پاسخ به سوال درباره اینکه از کجا آورده اند، با فراغ خاطر به حمایت و تایید برخی از مقامات برای هرزه گری اقتصادی و مالی اشاره می کنند و تحت حمایت پولادین ایشان قرار می گیرند..."

 

اخباری از اقتصاد، اجتماع، سیاست و زندانیان سیاسی، در ستون های دیگر قلم سبز چهارم بهمن ماه مورد مرور و بازخوانی قرار گرفته است .

 

روزنامه قلم سبز، از شانزدهم آذر ماه ۸۹، جهت آگاهی رسانی افزون تر به شهروندان، انتشار خود را آغاز کرده و از شنبه تا چهارشنبۀ هر هفته (به جز روزهای تعطیل) منتشر و در اختیار مخاطبان و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر