۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

امام حسین تکه تکه شد برای مردم واحترام به حقوق انسان ها

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 1/24/11

آیت الله امجد
 جرس: آیت الله امجد در سخنانی با اشاره به اهمیت نقش مردم تصریح کرد: .این همه انبیا عظام کشته شدند برای کرامت وحرمت گذاردن برای مردم.امام حسین تکه تکه شد برای مردم واحترام به حقوق انسان ها. حقوق مردم مهم است نه طهارت و نجاست.

 

 

بامردم نباید بازیگری کرد..لا اله اله الله بازیگری نیست،مردم می فهمند دارند با آنها بازیگری می کنند..امروز دم از شعار عدالت وصداقت زیاد است ولی کو شعور؟

آقا جان ومال وناموس وآبروی مردم حرمت دارد...این همه انبیا عظام کشته شدند برای کرامت وحرمت گذاردن برای مردم..امام حسین تکه تکه شد برای مردم واحترام به حقوق انسان ها..حقوق مردم مهم است نه طهارت و نجاست..

کسی که از خدا می ترسد،از هیچکس غیرحق ترسی ندارد وهمه از او می ترسند و کسی که از خدا نمی ترسد از همه می ترسد، برادران ظلم نکنید ،حق پرستی ملاک است .بیخود دین تان را به دنیای دیگران نفروشید..هرکس برای خودش امتیازی قائل باشد شیطان است،هرکس باشد..پیامبر(درودخدابراو)با اینکه فخرعالم بود برای خودش امتیاز قائل نبود..



به اندازه ای که در این 30 سال برای اسلام تبلیغ شده در هیچ دوره ای تبلیغ نشده ولی می بینیم که امروز فساد خیلی زیاد است. مرحوم علامه طباطبائی در المیزان میگوید آن زمان که مظاهر دین در جامعه زیاد شود روح دین از بین می رود و این امر فساد آور است..ما امروز باید به روح دین برگردیم.

ما امروز در جامعه به نقد نهادینه نیاز داریم و نه نق زدن..

به شما بزرگواران و جوانان توصیه می کنم حتما این دعای ارزشمند مکارم الاخلاق در صحیفه سجادیه را بخوانند و معانی بلند آن را دریابند.باید عمق معانی قرآن ونهج البلاغه وکلمات نورانی ائمه ما را نجات دهد.

وعلی العلماءبالزهد والنصیحه..علما باید اهل زهد باشند ودنیا و متاع آن در نظرشان کوچک باشد،از دنیا به قدر اکتفا بهره ببرند نه اینکه دنیاطلب باشند که آفت علما و روحانیت می شود..این عمامه بر روی سر من ملاک نیست ،ملاک حرفی است که می زنم اگر من حرف ناحساب بزنم شما باید جلوی من رو بگیرید و بگید آشیخ این چه حرفی بود زدی..

وعلی الامرا بالعدل وشفقه..حاکمان و امرا باید با عطوفت وعدل واخلاق با مردم شان مواجهه کنند.

خاطرت کی رقم فیض پذیرد هیهات / مگر ازنقش پراکنده ورق ساده کنی


منبع: پایگاه اطلاع رسانی آیت الله امجد

 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر