۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

هاشمی رفسنجانی :اینکه در شرایط حساس کنونی رای مردم زینتی عنوان شود،سوال‌بران...

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via تحول سبز by فرهاد on 1/12/11

تحول سبز : رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در دیدار جمعی از روحانیون و اساید دانشگاه، سرمایه‌ی عظیم انقلاب اسلامی را نیازمند حفظ و حراست به ویژه در شرایط حساس کنونی عنوان کرد.

به گزارش آفتاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قانون اساسی را معیار مناسبی برای حرکت همه‌ی گروه‌های سیاسی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: کشور ایران با سرمایه‌ عظیم معنوی دین اسلام، مکتب اهل بیت و همچنین سرمایه‌های مادی به‌ویژه نیروی انسانی و منابع غنی معدنی و جغرافیایی، استعداد لازم برای پیشرفت و توسعه را به همراه دارد.

وی مهمترین خطر را در مسیر مردم ایران به‌سوی پیشرفت، تفرقه عنوان کرد و گفت: تضعیف اتحاد نیروهای انقلاب سیاست همیشگی مخالفان خارجی و داخلی جمهوری اسلامی بوده و اکنون شواهد آن کاملا قابل مشاهده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اصل ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران عاملی وحدت‌بخش است و حمله به این جایگاه و همچنین دفاعیاتی که مبنای آن دین اسلام و عقل و منطق نیست هر دو با یک هدف صورت می‌پذیرد.

وی تاکید کرد: دیدگاه اینجانب با رهبری در کلیات تفاوتی با یکدیگر ندارد و طبیعی است که در اجرا میان افراد اختلاف دیدگاه وجود دارد و در همین زمینه نیز خود را ملزم به تبعیت از دستورات ایشان می‌دانم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش مردم در اداره جامعه را بر اساس دین اسلام، مکتب اهل بیت و همچنین آموزه‌های امام خمینی‌(ره) غیرقابل انکار عنوان کرد و افزود: اینکه در شرایط حساس کنونی رای مردم زینتی عنوان شود، سوال‌برانگیز است که بیان چنین سخنانی با چه هدفی صورت می‌گیرد.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی افزود: بسیاری از تغذیه‌کنندگان جریانات منحرف امروزی در دوران مبارزه حاضر به هزینه نبودند، ولی اکنون فرصت را برای تحقق اهداف‌شان مناسب تشخیص داده‌اند.

وی با تشریح تاریخ اسلام به‌ویژه دوران پس از رحلت رسول اکرم‌(ص) و همچنین دوران مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد: همگان باید به وظیفه خود در مبارزه با انحرافات فکری و عقیدتی عمل کنند و مطمئن باشند بر اساس وعده الهی، پیروزی نهایی با حق خواهد بود.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی‌نژاد و همچنین چند نفر از حاضران به بیان مطالبی در خصوص وضعیت سیاسی کشور پرداختند.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر