۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

زهرا رهنورد: جنبش سبز یک جریان اصلاحی است  نه برانداز

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها by جنبش راه سبز on 1/13/11

جرس: زهرا رهنورد طی دیداری که به همراه جمعی از زنان اصلاح طلب با مادر ندا آقا سلطان داشت، ضمن دلجویی و تقدیر از وی و خانواده اش، ندا را "دختری فکور، آزادی خواه و مردم دوست" ذکر کرد، که در راه دفاع از حق مردم وارد صحنه شد و به خاطر حق طلبی اش با گلوله قلدران جنایت پیشه به خاک و خون غلتید.



به گزارش سامانه خبری- تحلیلی «کلمه»، زهرا رهنورد به همراه تعدادی از زنان اصلاح طلب و خانواده های زندانیان سیاسی، با خانواده ندا آقاسلطان، از شهدای جنبش سبز دیدار کرد و ضمن دلجویی و تقدیر از وی و خانواده اش گفت: ندا آقا سلطان دختری فکور،آزادی خواه و مردم دوست بود که وقتی با وضع غیرعادی جریان انتخابات روبرو شد پا به صحنه گذاشت و از حق مردم و در دفاع از رای شان، پشتیبانی کرد که به خاطر همین حق طلبی اش با گلوله قلدران جنایت پیشه به خاک و خون غلتید. انتخاباتی که بعد معلوم شد نتیجه آن از پیش تعیین شده بود. 

زهرا رهنورد اضافه کرد: جنبش سبز جنبش عظیمی است که به همه اقشار، طبقات، اقوام و نژادها و زبانها و همه ملت ایران با هر فکر و اندیشه ای دارند، تعلق دارد. این جنبش شهدای بزرگی را تقدیم راه آزادی کرده است. زن و مرد، پیر و جوان، و نوجوان که قطعا قطره قطره خون شان برکت تحقق آزادی خواهد بود. جنبش سبز یک جریان اصلاحی است و نه برانداز، اما متاسفانه بخشی از جناح مقابل فقط طالب بحران و اغتشاش است و تندروی می کند تا از آب گل آلود، ماهی خودکامگی خود را بگیرد و آرمانهای بلندانقلاب اسلامی را همراه با آزادی خواهی و دمکراسی طلبی، در جنبش سبز متبلور شده زنده به گور کند و البته موفق نخواهد شد.

 


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر