۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

اعدام جعفر کاظمی و محمدعلی حاج آقایی به اتهام نصب عکس و فیلم‌برداری و عکس‌بر...

 
 

Sent to you by Protester via Google Reader:

 
 

via تحول سبز by Editor01 on 1/24/11

تحول سبز: جعفر کاظمی و محمدعلی حاج آقایی، از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات، صبح امروز اعدام شدند.

به گزارش تحول سبز و به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)  دادستانی از اعدام این دو شهروند در سحرگاه روز دوشنبه خبر داد.

ایرنا اتهام این دو تن را " توزیع تصاویر و پلاکاردهای مربوط به منافقین، تهیه تصویر و فیلم از درگیری‌ها و نیز سر دادن شعارهایی به نفع گروهک نفاق" عنوان کرده است و از اعتراف جعفر کاظمی به "الصاق عکس‌هایی در رابطه با حمایت از عوامل گروهک تروریستی منافقین، فیلم‌برداری و عکس‌برداری از تجمعات خیابان انقلاب و میدان آزادی به همراه یکی دیگر از همدستان خود و مصاحبه با خانواده‌های برخی فریب خوردگان گروهک نفاق در اردوگاه اشرف" خبر داده است.

این در حالی است که نسیم غنوی، وکیل جعفر کاظمی،بارها در مصاحبه هایش اعلام کرده بود که "موکلش در هیچکدام از بازجویی‌ها اتهامات وارده را نپذیرفته‌است"

همچنین رودابه اکبری، همسر جعفر کاظمی در مصاحبه با کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت همسرش را بدون اینکه به خانواده ویا وکیلش اعلام کنند اعدام کرده اند.

همسر این زندانی سیاسی به کمپین گفته است: "امروز صبح برای ملاقات رفتیم کارت هم پر کردیم برگشتنداما به ما گفتند که اعدامش کردند. گفتند به شما زنگ می زنیم اگر بخواهیم جنازه را تحویل بدهیم. بروید راحت باشید دیگر کار تمام شده است".

وی در این مصاحبه "چند عکس و ویدیو از تجمعات پس از انتخابات" را تنها مدرک علیه همسر خود عنوان کرد.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر