روايت فائزه رفسنجانی از ماجرای بازداشت خود
روزنامه آفتاب یزد: فائزه هاشمي كه پس از بازداشت يك روزهاش كه گفته شد براي حفظ جان وي بوده است ديگر سخني نگفت اما چند روز پيش درباره ماجراي بازداشت خود گفت: در خيابان بازداشت شدم. اينكه گفتند براي محافظت بوده است، واقعيت ندارد. گفتند كه حكم بازداشت تو را داريم. بعد هم بهپايگاه مقداد و از آنجا به قرارگاه ثارالله منتقل شديم كه در اين دو جا انصافاً رفتارها خوب و محترمانه بود. دو تا اتهام داشتم، سازماندهي اغتشاشات و ديگري حضور در اغتشاشات.
وي درباره آنچه در جريان بازداشت كوتاه رخ داد گفت: از من پرسيدند كه تو يكروز به كانادا رفتهاي. براي چه كاري؟ كه من گفتم رفت و برگشت به كانادا 2 روز طول ميكشد، حداقل يك روز هم كه بايد آنجا بمانم خب، سرجمع ميشود 3 روز، من چگونه يك روزه رفته و برگشتهام؟ گفتند پس با آنها ارتباط داشتهاي، گفتم اسناد آن كجاست؟ وخواستم كه در برگهاي بازجويي از من بپرسند تا كامل آن را تكذيب كنم. در برگهاي بازجويي نيز بهاصرار من اين سوال مطرح شد و آنها تمايل به اين كار نداشتند.
قبل از انتخابات در رسانهها و خبرگزاريهاي دولـتـي نوشتند 200 هزار مانتويسبز براي دختران فيروزهاي تهيه كردهام كه از اصل كذب بود و يا مثلاً يكروز قبل از انتخابات، فارس پيامك ارسال كرد كه "فائزه هاشمي در رفت"، در حالي كه فرداي آن روز درشعبه خيابان ديباجي راي دادم.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر