۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود در غروب 16 آذر

 

    تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود در غروب 16 آذر 

    10:17 عصر دوشنبه، 16 آذر 1388

     

    همزمان با غروب 16 آذر ماه‌، دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود‌، دست به برگزاری تجمع زدند.

     

    در این مراسم که در بوستان دانشگاه برگزار شد، دانشجویان با روشن کردن شمع یاد شهدای دانشجوی جنبش سبز را گرامی داشتند. در این مراسم دانشجویان عکس‌هایی از شهدای وقایع پس از انتخابات را به همراه داشتند. دانشجو‌یان ابتدا با خواندن سرود یار دبستانی تجمع خود را آغاز کردند و سپس شعارهای علیه دولت کودتا مانند "مرگ بر دیکتاتور" و " نصر من الله و فتح قریب" سر دادند.

     


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر