۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

اعتراض به 20:30 در دانشگاه تهران، تصاویر بنیان‌گذار انقلاب در دست دانشجویان

اعتراض به 20:30 در دانشگاه تهران، تصاویر بنیان‌گذار انقلاب در دست دانشجویان

 

8:02 عصر شنبه، 21 آذر 1388

جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به اقدام بخش خبری 20:30 امروز در مقابل درب اصلی این دانشگاه تجمع کردند.

 

به گزارش خبرآنلاین این تجمع حدود ساعت 14:30 امروز برگزار شد که طی آن دانشجویانی با نماد سبز و در دست داشتن تصویرهایی از امام خمینی (ره)، شعار می دادند: «ننگ ما ننگ ما، صدا و سیمای ما» و «20:30 حیاکن، اصلاحات را رها کن» و ...

در حالی که درهای دانشگاه بسته بود، برخی از مردمی که از مقابل این تجمع می گذشتند نیز با این دانشجویان همراهی کرده و شعار «حمایت، حمایت» سر می‌دادند. دانشجویان پارچه سبز بزرگی را بالای سر در دانشگاه نیز نصب کرده بودند.

پیش از حضور ماموران نیروی انتظامی، یک نفر با لباس شخصی در مقابل دانشگاه ایستاده بود و از دانشجویان و واکنش مردم به آنها فیلم برداری می‌کرد که به نظر نمی‌رسید از فیلم‌برداران صداو سیما باشد. چون دوربین وی عادی بوده و تناسبی با دوربین‌های حرفه‌ای صداو سیما نداشت. پس از حضور ماموران نیروی انتظامی، دانشجویان به آرامش دعوت شده و از آنها خواسته شد تا به این تجمع پایان دهند. به این ترتیب، تجمع مذکور تا پیش از ساعت 16 به کار خود پایان داد.

 



--
همه با هم پیش به سوی محرم سبز


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر