در روز ۱۶ آذر مردم تهران در ۶ دانشگاه ساعت ۳ بعدازظهر به دانشجويان بپيوندند
دانشجويان سبز دانشگاه هاي ايران با صدور بيانيه اي برنامه برگزاري مراسم ۱۶ آذر را اعلام كردند
در اين بيانيه ۶ دانشگاه به عنوان محل برگزاري مراسم ۱۶ آذر معرفي شده و از مردم خواسته شده تا در اين دانشگاه ها به دانشجويان بپيوندند.در این بیانیه از مردم خواسته شده تا از ساعت سه بعداز ظهر به بعد به دانشگاهها بیایند.
پدران،مادران، خواهران و برادران ايراني! راستي كه امروز جنبش ضد استبدادي ملت ايران چه مطالباتي مشابه جنبش هاي پدران و مادران آزادي خواهمان در دوره هاي تاريخي معاصر نظير مشروطيت و انقلاب 57 دارد.
مشاهده پيروزي ها و شكست هاي تاريخي ملت ايران (نظير سركوب دولت مردمي دكتر مصدق) ما را با اين واقعيت آشنا مي كند كه در صورت اتحاد،هيچ نيرويي را ياراي مقاومت در مقابل ما نيست و در نهايت ما پيروز خواهيم شد. در عين حال در صورت عدم اتحاد، تفرقه، تكروي و بروز ساير آفات جنبش هاي اجتماعي سرنوشتي جز شكست نخواهيم داشت. لذا بدين وسيله بار ديگر و در نهايت احترام، براي ايران و ايرانيان از تمام ملت دعوت مي كنيم كه همراه و همگام با هم در مراسم 16 آذر شركت نمايند
نشاني دانشگاه هاي محل برگزاري مراسم:
دانشگاه تهران: خيابان انقلاب، بين خيابان 16 آذر و قدس، درب اصلي دانشگاه تهران
دانشگاه صنعتي شريف: خيابان آزادي، دانشگاه صنعتي شريف
دانشگاه صنعتي اميركبير: خيابان ولي عصر، بالاتر از چهار راه ولي عصر، درب وليعصر دانشگاه صنعتي اميركبير دانشگاه آزاد پونك - علوم تحقيقات :-میدان پونک،انتهای بزرگراه اشرفی اصفهانی
دانشگاه علامه -دانشكده علوم اجتماعي - :خيابان شريعتي، تقاطع اتوبان همت
دانشگاه خواجه نصير (دانشكده برق): خيابان شريعتي،زير پل سيد خندان
--
شانزدهم آذر را زنده نگه داريم
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر