عکس: گزارش تصویری از شانزدهم آذر - بخش نهم - دانشگاه صنعتی شاهرود
همزمان با غروب 16 آذر ماه، دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود، دست به برگزاری تجمع زدند.
در این مراسم که در بوستان دانشگاه برگزار شد، دانشجویان با روشن کردن شمع یاد شهدای دانشجوی جنبش سبز را گرامی داشتند. در این مراسم دانشجویان عکسهایی از شهدای وقایع پس از انتخابات را به همراه داشتند. دانشجویان ابتدا با خواندن سرود یار دبستانی تجمع خود را آغاز کردند و سپس شعارهای علیه دولت کودتا مانند "مرگ بر دیکتاتور" و " نصر من الله و فتح قریب" سر دادند.
مرگ بر دیکتاتور
همه با هم پیش به سوی محرم سبز با شعار یا حسین
همه با هم پیش به سوی محرم سبز با شعار یا حسین
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز
--
همه با هم پیش به سوی محرم سبز






هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر