۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

راهپیمایی و تجمع گسترده در دانشگاه‌های فردوسی و آزاد مشهد

 

    راهپیمایی و تجمع گسترده در دانشگاه‌های فردوسی و آزاد مشهد

     

    2:37 صبح سه‌شنبه، 17 آذر 1388

     

    بیش از 4000 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های شهر مشهد روز 16 آذر در دانشگاه‌های فردوسی و آزاد مشهد راهپمایی کردند.

     

    بر اساس گزارش‌هی رسیده ساعت 12 تریبون آزاد دانشجویی در سوله فرهنگی دانشگاه فردوسی برگزار شد و پس از اتمام این تریبون آزاد دانشجویان به سمت دانشکده‌های ادبیات‌، علوم، دندانپزشکی‌‌، راهپیمایی کردند و پس از افزوده شدن دانشجویان این دانشکده‌ها به دانشجویان معترض، بیش از 2000 دانشجوی دانشگاه فردوسی با سر دادن شعار‌هایی علیه دولت کودتا به سمت در اصلی دانشگاه حرکت کردند.

     

    حضور گسترده نیروهای امنیتی و یگان ویژه اطراف دانشگاه فردوسی و میدان ازادی پارک منجر به بسته شدن میدان آزادی و بلوار وکیل‌آباد شد. همچنن گفتنی است بیش از 2000 تن از دانشجویان دانشگاه ازاد مشهد در صحن دانشکده فنی تجمع کردند.

     

    در این تجمع گسترده دانشجویان شعارهای نظیر (مرگ بر دیکتاتور) و دولت کودتا استعفا استعفا و... سر دادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر